Gå til innhold

uke 8

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå er jeg heldigvis ikke så trøtt lenger, men veldig kvalm, sliter litt når jeg jobber tidlig, spiser masse, virkelig sulten hele tiden.... håper kvalmen snart gir seg... fortsatt ikke fortalt det til noen at jeg er gravid, håper på å holde d skjult en stund til:) ellers hadde jeg første legetime på fredag, tok alle prøvene men når jeg kom inn til legen måtte jeg snu i døra med beskjed om å komme tilbake mellom uke 12-16 og ta prøvene på nytt... var visst noe nytt, sist gang tok jeg alle prøvene å hadde første time på denne tida, jaja så nå må jeg smøre meg med tålmodighet i en mnd til... tida går litt fortere nå enn de første ukene heldigvis:)

Fortsetter under...

Så moro, jeg har også termin 5mai 8-) Håper alt står bra til der inne, for for en uke siden kom det endel størknet blod ut. Men jeg var hos legen igår, og hun prøvde å berolige med at så lenge det ikke er friskt blod så pleier det å være ok. Har i alle fall ennå alle symptomer, med kvalme, konstant sulten og trøtt 8-) Skal på ul om 14dager, så da håper jeg alt er greit. Men 14 dager er lenge å gå.....

8+4 her også, og lider av oksehunger tror jeg.... -når går denne forferdelige sultfølelsen over? Klarer så vidt å holde meg 2 timer før jeg bare MÅÅÅ ha mat! Ligger å knasker gulrøtter på natta for å klare meg gjennom natten....

Ellers har jeg det veldig fint, bortsett fra at jeg et murmeldyr etter jobb

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...