Gå til innhold

Jenter, jenter, SE HIT!!!! Hjelp...! :-)

Anbefalte innlegg

Altså nå skjelver jeg faktisk litt her...

Er 3-4 dager siden el nå og da jeg var på do nå i sted så var det antydning til blod i utfloden (nesten usynlig lite, men det var der!)! Jeg blør aldri, aldri, aldri mellom mens-periodene bortsett fra en gang før, når jeg hadde festeblødning da førstemann var i boks....! Tenker det er jo litt tidelig, men jordmor Siri skrev jo at 2-10 dager etter el er normalt for når egget kan feste seg. Kan det virkelig ha vært det som skjedde nå? Tør jeg håpe på det? IKM er 26 sept. Herregud så spennende den neste uken blir nå! Hva annet kan det evt være? Lutealfasen min er stabil på 10-11 dager, er da jeg begynner å spotte, aldri før...!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6353650-jenter-jenter-se-hit-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj så spennende:o) Jeg har aldri vært gravid selv og kan dessverre ikke hjelpe deg med tips ang. om det er festeblødning eller ikke, men det høres jo sånn ut ut ifra beskrivelsene av det her inne da:o) Blir spennende å se, lykke til med den laaangsomme ventetiden da:o)

Så spennede da Alva! =)

Krysser fingre og tær for at det er en festeblødning. Har aldri vært gravid før, men det høres jo ut som er det da. Bra du har fullt opp disse dagene da :-) Er med å håper på at denne uka går kjempefort jeg også! Har ikm ca. om 6 dager.

Annonse

Å, så spennende!! 2-10 dager?? Håper dette stemmer for jeg hadde blodspor dag 17. Er nå dag 24. Jeg tror jeg kan ha hatt el dag 12 dvs 5 dager før blodsporet, men jeg trodde det var for tidlig for festning. Ble litt glad nå:) Kanskje noe på gang? Ikm ca 22 sept...må få høre hvordan det går med deg!

Oiii, så spennende da!

Selv har jeg aldri hatt festeblødning som jeg vet om, men sist jeg ble gravid hadde jeg ei blødning ca 1 uke før jeg ble gravid men det var ikke festeblødning, hadde samme blødning nå nokre dager før EL!

Spennende!

Lykke til Alva!

Ja nå nærmer det seg! Har hatt masse stikninger nede i magen på høyre side nå og det murrer som besatt i korsryggen! Tenk så gøy om det ble klaff da! For alle sammen :-)

Hadde litt problemer med konsentrasjonen på jobb i dag og alle kommenterte at jeg virket i så veldig godt humør, hehe...

Å så spennende Alva... Krysser fingrer og tær og det som er for at dette går veien!! ;) Er vel ikke noe vits i og be deg holde oss oppdatert, for det er jeg sikker på at du gjør uansett;)

Legg planer og gjør masse artig i dagene framover, så kanskje de går fortere.. *håpe håpe*

Lykke til iallefall;)

Klem;-)

Annonse

Takk snille dere! :-) Er så godt å ha et slikt forum hvor vi kan dele slike ting og så mange kjempekoslige jenter som det er her! Skal holde dere oppdatert ja, men er nok endel dager til jeg vil få vite noe mer sikkert. Har en 2-3 el-tester igjen som jeg nok kommer til å svi av om 4-5 dager for å se om det blir utslag på dem, gjør det det så blir det riktig spennende...

Dette er jo bare utrolig spennende!!!! Vet du med 100% sikkerhet at det er 4 dager siden el? Er den en mulighet for at det kan være 5? Men vet jo om folk som har hatt symptomer fra dag 4 da og vært gravide... uff, denne ventetidsfasen er laaang altså. Blir spennende å se om det var et symptom!

Jeg hadde eggløsning enten natt til fredag eller i løpet av fredag formiddag en gagn, så det er vel snarere 3 enn 4 dager. Reagerte selv på at det var tidelig, men spurte Jordmor Siri i sist pp nå egget kunne feste seg og hun sa fra 2 dager etter el av. Leste også et annet sted (pernilleinfo??) at jo tidligere egget fester seg jo mindre risiko er det for å miste, så jeg håper at det også stemmer dersom dette virkelig var en festeblødning!

Jeg er kjempespent i hvertfall, men har en god ro i meg, kanskje det er et bra tegn? Av en eller annen grunn så føles alt bare så bra inni meg? Helt merkelig følelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...