Silje_33 Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Da har vannet gått - 3 dager før termin. Skal ha min andre. Dette har jeg ventet lenge på. Er vel ikke av de mest tålmodige ;o) Jeg tror jeg har forsøkt alle kjerringrådene i boken, men ikke noe har hjulpet. Det hele satte igang uten at et eneste kjerringråd var i bruk. He-he! Da har jeg jo ihvertfall hatt noe å drive med de siste par ukene. Jeg kjente murringer i korsryggen før jeg la meg kl 24.00. Kl 02.30 våknet jeg av at rier var igang - og at de begynte å bli litt vonde. Kl 04.00 gikk vannet. Det var så bra, for da visste jeg at dette ikke var en av de vanlige rundene med maserier, som jeg har hatt en del av. Regelmessige "kynnere" som har gitt seg etter noen timer. Denne gangen er det ekte saker - og det er så bra å vite. Uansett så må ungen ut innen 2-3 døgn etter at vannet har gått, pga. eventuell infeksjonsfare. Men jeg tviler på at disse riene stopper. De er helt annerledes enn alle de "lure-riene" jeg har hatt. Vi skal inn på føden for sjekk snart - og har vekket barnevakten for størstemann. Jeg gleder meg veeeeldig til å få se den nye verdensborgeren, som har levd i magen min i 9 måneder :oD. Jippi!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 masse lykke til =) håper det går bra for dere =) spennende =)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Du er heldig! Jeg har termin i dag og kjenner ikke av en dritt. 3 ungen er det også. Var helt sikker på at jeg kom til å føde før terminen..... Ser rundt meg at alle andre med termin etter meg føder også. Nå synes jeg det snart skal bli min tur :-)
m vestfold Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Så bra, men da ser vi vel ikke seg på BIMtreffet på onsdag. Ønsker deg lykke til. Regner vel med at dette ikke blir lest før etter at fødselen er ferdig, men men. Skal tenke på deg! Stor klem fra
msbu Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Lykke til, og gratulerer med at du endelig er i gang ) Håper fødselen går raskt og greit, og kanskje er du allerede ferdig nå... hvem vet.
Puttipluttipott*har født* Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Lykke lykke til. Har du fått beskjed om å ligge nå som vannet har gått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå