Gå til innhold

tips fra dere kvinner?

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min håper kjempemasse at hun er gravid. hvis hun er gravid er hun vel i 7 uke nå tror jeg. hu har endel symptomer og magen hennes har svulmet litt opp nederst. Jeg merker forandring på personlighet, er dette et symptom? skjønner ikke helt greia, men hu er helt oppe, så helt nede, så er jeg verdens beste, så syns hun jeg er idiot, alle disse tilstandene kan fårkomme i løpet av en tidsperiode på en halvtime eller 2o minutter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6353534-tips-fra-dere-kvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis dere er i uke 7 nå så bør dere kanskje teste for å vite helt sikkert...Har hun ikke fått mensen og har symptomer er hun nok gravid!!! Vi jenter har ofte litt humørsvingninger, kanskje mer når vi er gravide....Du får bære over med henne....Lykke til

hun har tatt et par quick responce tester, men de er negative, hun har tatt blodprøve hos legen, men har ikke fått svar enda. Hun sluttet på pilla rett etter hun hadde hatt mensen og fik enda en mensenrunde 2-3 dager etter første mens(hvis du skjønner) du den berømte etter p-pille- tanta har vært innom kan du si:D jeg håper med hele kroppen i hvertfall:D tusen takk for rask tilbakemelding

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...