Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Hjelp, jeg KLØR meg ihjel. Ikke snakk om å få sove, slik har det vært en god stund nå. Et par ganger i uka pleier jeg å bli lagt inn på sykehuset og får en sprøyte i skinka for å sove, helt umulig uten. Er nå i uke 36 (31 dager igjen). Sykehuset vil ikke sette igang før 3 uker før termin. Men flere av venner og familie mener at dette er helt urimelig slik jeg lider. En sykepleier vennine mener jeg bør kreve keisersnitt så fort som mulig, men er selv redd for keisersnitt, det er jo en operasjon det kanskje kan ta lengre tid å komme seg igjen etter? Hadde en fin fødsel med førstemann. Hva bør jeg gjøre? Går nå hvileløst rund i huset og gråter hele natta, fungerer ikke som normalt om dagen selvfølgelig. Har selvfølgelig prøvd, eurax, xylocain, hvitvask, oljebad, fått et kobbel piller på sykehuset, lysbehandling, massevis av kremer, men absolutt ingenting hjeper. Er veldig takknemlig for råd.
-MtG- Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Ring dit med en gang og si at du krever å få keisersnitt så fort som mulig! Du kan da ikke gå på denne måten! Keisersnitt er nok ikke så farlig. Mange som får det:)
lana<3 Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Har vært i samme situasjon som deg jeg også..ik pga kløe men pga av sinnsyke smerter...har de funnet ut hvorfor du klør?De nektet meg å bli satt igangfør før to uker før...kunne ha blitt satt igang nå...men det er en risk m å bli satt igang også...det de tilbydde meg var å bli innlagt m smertestillende rett i årene hvis det ble skikkelig uutholdelig...kan de ik gjøre det samme m deg, rett i årene...kløstillende midler...eller lignende...
lana<3 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Men jeg har fått akupunktur på sykehuset for å modnes og for å sette fødsel igang..det kan de iallefall gjøre for deg...
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 kli grøt skal visstnok ha en svært kløstillende effekt på sv skaps kløe evnt hydrocortison krem 1%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå