Ronja65 Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Samboern min nekter utkledning så han sa at han klær seg ut som en danske....dvs... røyk og øl... Jeg tenke gjøre lit mer ut av det..... tenkte lit på trollmor... da jeg nå har en god del unger... men har somsagt en vennine som har 6 barn... hun er sikkert trollmor.... sexy... nei...ikke med så mye smilehull i lårende, men puppene er jo større en normalt... kort, kort går ikke.... Kanskje en vaskekone i lit for trangt skjørt...nei tror ikke det.. men...pippi... er veldig gla i henne.. kanskje det ja.... men, det var jo det der med lårene... tenke, tenke, tenke... Har dere noen gode tips????
Ronja65 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2006 Glemte si at Thyra skal være med, satser på at hun sovner... hun skal nok ikke kle seg ut???... hvis hun ikke skal være trollunge da????
MAJA-67 Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 En enkel variant kan jo være cowboy/cowgirl. Det kan jo gubben klare også. Olabukser, boots, skjorte, vest, hatt og (leke)pistol. Du kan jo da også velge den feminine varianten med langt skjørt. Og har du langt hår så er den jo fint med fletter også da. Ellers er jo trollmor koselig det da, og Pippi er jo kuul ! Lykke til- fortell oss hva det blir til slutt da!
♥Snulder Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Du får kle ut gubben som Vaktmester`n da veit du. Enkel kostyme frakk med beltet oppunder armene, kaps... Eller kjekke lege.) Og du i en smart liten sykepleieruniform... Min samboer er en mann som synes det er greit å drite seg ut av og til:) På sommeravslutningen på barneskolen er det alltid fotballkamp voksne/barn med kostyme. Min satte på seg supermanndrakta..... Den mannlige læreren til en av gutta hadde kledd seg som sexy sykepleier med kort,kort skjørt og hårete legger !!! Min kjære tok tak i denne læreren , løftet ham opp i armene og løp av gårde med ham... Vi fikk tatt bilde... det var ganske fornøyelig kan dere tro!
Karomamma Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Mange bra forslag her da, he he... Trollmor er sikkert ganske greit å få til - striesekk, hale og bustete hår...? Ta deg en tur på Standard i Øvre Slottsgate - verdens kuleste butikk. Oppe i 2. etasje har de parykkerr, løstenner, barter og alskens rare ting som passer til karneval. De siste årene har jeg vært: - 80-talls babe: Sort tube mini-mini-skjørt, badedrakttopp og stor Taverniti jeansjakke fra 1985. Toppet det hele med høyt hår (tupering og 1 flaske Clynol), sorte plastøredobber og "hengebelte". - Karius: jeansoverall, tresko og stripete T-skjorte. Påmalte fregner, sort parykk og tannmaling fra Standard. - Cowboy: jeans, stort skinnbelte, hvit skorte, skinnvest, sheriffstjerne, gunner i belte og cowboyhatt fra Standard. Prikken over i'en var lisseslipset fra 80-tallet med en diger sølvørn, he he. - Mexicaner - kjempesombrero og løsbart fra Standard. Laget poncho av et fargerikt pledd med frynser.
Karomamma Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Glemte å si at du får sikkert gubben med på noe av dette. F.eks. cowboy = whiskey og mexicaner = tequila...
Ronja65 Skrevet 18. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2006 Takk for tips:-)) Den butikken skal jeg nok dra innom ja:=) Lover å komme med oppdatering... Er ikke redd for å "drite" meg ut... som en av ungene kunde ha sagt:-)). Håper å få fart på gubben også. En cowboyhatt må han jo kunne tåle:-)). Synd at jeg har kastet alle gamle skinnvester fra 80 og tidlig 90 tall.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Så morsomt da! Jeg har alltid vært glad i å kle meg ut, bare synd man ikke er på flest karneval/kostymefester lenger. Er jo mange som er litt redd for å "drite" seg ut;-) Men ikke jeg - så du kan jo la gubben bli hjemme og ta med meg!!! Jeg kan kle meg ut som hva som helst!!!
Reveenka Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Jeg har vært på to kjempegøyale temafester; en vikingfest(absolutt gøyest!!!) og en cowboy og indianer fest - kledde meg opp som byens løse fugl med dollarsesdler stukket pent ned i kløften(hadde gedigne ammepupper...)
Ronja65 Skrevet 18. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2006 Det var jo ikke en dum idè. Tenkte på dollar i kløften:-)). Puppene er ikke så store, men de er myyyye større en vanlig... har nemlig to läderlappar til vanlig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå