Gå til innhold

Lever sædcellene inni meg i 2 dager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sies at det er best annenhver dag fordi at sædcellene er friskest da... men jeg ville nok "kjørt på" alle dagene jeg da... men annenhver dag sies å være optimalt da... Hvis du vet når du har EL så kan du jo regne ut slik at du iallefall treffer den dagen :)

Jeg har 2 piller igjen på brettet, og går ting etter planen i uka, skal vi kjøre på for nr.2. Ellers må vi vente 3 mnd til. Jeg har ikke peiling på når jeg har EL men har alltid 28 dager i syklusen. Er det best å prøve 12 og 14 eller 13 og 15 dager etter mens da?

Vi ble gravide med en gang sist, men da hadde jeg slutta på pilla en liten stund før vi prøvte aktivt.

Annonse

He he ja det er min sjans til å få meg litt hver dag da med andre ord for her i gården er det ikke alltid mannen som er først ute med forslaget =)

Jeg teller timer til jeg har svaret og jeg skal jobbe hele natten. Det er uhålbart. Vet muligens hvordan det blir, eller hvordan det antagelig blir imorgen kl.09.00. Jeg holder ikke ut!!!

Det var en link lagt ut her for noen måneder siden som viste til en undersøkelse som konkluderte med at statistisk sett så hadde de parene som hadde sex hver dag rundt el større sjanse for å bli gravide enn de som hadde sex bare annenhver dag. Så den tok livet av annehver dag-teorien. Men det var jo bare enda en undersøkelse da.

Men hvis mannen har dårlig sædkvalitet må man spare opp litt og annenhver dag er bedre. Men dersom alt er i orden med dere så kjør på hver dag rundt el du:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...