Lilleh Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 I det siste har snuppa vært heeeelt håpløs når det gjelder soving på natten. Natt til i dag og frem til nå har utartet seg slik: 02. pupp 05. pupp - sover sammen med meg videre.. 07. Nå er det daaag ) Vi sto opp 08.. 09. Grøt 10.30 pupp soving 12.15 pupp 14. pupp soving 16.30 pupp 18.30 grøt 19. pupp - sovna... Blir lagt i bilstolen for nå skal vi kjøre hjem fra helgebesøk hos mormor og morfar.. Våkner i bilen 20.30 22. pupp Kosestund i senga med pappa som har vært vekk hele helgen.. Så begynner styinga for å få ho til å sove... hun krabber og sparker, flirer og ler, prater og griner, turner og holder på.. Hun sovner til slutt inntil meg i senga vår, etter at jeg har pakka ho godt inn i dyna vår og holder rundt henne.. Skjønner at dagen i dag var litt spesiell siden ingen soverutiner ble fulgt, men sånn har det også vært de andre dagene hvor rutinene har blitt fulgt. Med grøt 18.30, seng 19.30.. hun våkner etter en times tid, og er enten illsint, sulten eller bare veldig våken... Legger vi henne for tidlig tro? Får hun for lite mat??? Sukk, sikkert ingen som klarer å si hva/hvor problemet ligger hen, men jeg måtte bare få det ut.. Sitter å gruer meg til en ny natt med mye våking, men kanskje det plutselig har løsnet igjen og gått tilbake til normalen der hun våknet en gang pr natt for å spise en liten tår, og så sovnet kjapt og greit i sin egen seng... HUn er forresten 7 mnd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6352862-soving-jeg-blir-gaaaal-f%C3%A5r-hun-nok-mat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Har ei lita frøken her også som er puppegal.....og 7 mnd i går! sånn er dagen her::::::: *står opp 7.30-8.00 tia *pupp *brødskive med vann rundt 8.30 *pupp og dupp rundt 10.30 *sover 1-2 timer og får pupp når a våkner *grøt og vann rundt 12.30-13.00 tia *pupp og dupp igjen *middag sammen med familien rundt 16-tia *pupp i 18-tia etter middag er hun våken frem til grøt/brødskive i 19-tia. *tar natta 20.00 og får pupp *pupp i 01-tia *pupp i 04-tia *pupp i 6-tia herregud,nå ble jeg påminnet om at det går jaggu i ett her også.....det med puppinga er jo mest kos og det metter jo ikke noe! etter pupping på natta legger jeg henne tilbake i sin egen seng med det samme og det går greit.hun liker å ligge på magen så da slipper jeg og styre med den rapen før jeg legger henne ned. kanskje det er på tide med eget rom til småttisene??? hun er forresten 7100 gr og 64 lang.............. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6352862-soving-jeg-blir-gaaaal-f%C3%A5r-hun-nok-mat/#findComment-6364248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Glemte å nevne at fra de er 6 mnd så krever de mere mat....4 måltider med fast føde bør de ha. prøv å gi mere mat på dagene så kanskje det hjelper. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6352862-soving-jeg-blir-gaaaal-f%C3%A5r-hun-nok-mat/#findComment-6364302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå