Gå til innhold

Symptomene mine, for de som lurer:) (langt)

Anbefalte innlegg

Egentlig er dette bare en unnskylding for ¨å skrive inn her igjen, for jeg savner dere sånn (selvom jeg er veldig glad for å kunne være på 1.tri isteden da... ) !

Tenkte bare at dere ville ha en oppramsing av symptomene mine nå som jeg er helt i startfasen av svangerskapet mitt:)

Det første som skjedde var at magen min begynte å slå kollbøtte, måtte på do hele tiden (desverre ikke kvalme som feilte meg.) sånn en ukes tid etter el, noe som gikk over i luft etterhvert, litt ekkelt, men jeg promper i et kjør og har gjort det i noen dager nå. (sorry at dere må få høre så mye om magen min, men sånn er det nå engang ...) Jeg merket også ganske tidlig at luktesansen ble veldig god, og taklet ikke lukten av røyk, sluttet å røyke og måtte vaske alle gardiner , sengetepper o.l

Like før IKM fikk jeg ømme pupper, noe jeg ikke reagerte så veldig på, siden jeg bruker å få det, og så spottet jeg litt, noe jeg aldri bruker å gjøre. Dagen etter at dette meldte seg spottet jeg fremdeles litt og brystene var ømmere enn noengang, skikkelig vondt å gå uten bh.

Siden ble det slutt på spottingen, men brystene fortsatte å verke, og jeg måtte tisse hele tiden, sto opp om natta for å tisse og greier...

Neste morgen testet jeg positivt. I dag er jeg 4+5, og det jeg merker nå er fortsatt at luktesansen er veldig god, jeg har litt vondt i munnen, og har blødd i tannkjøttet to ganger i dag (noe som bekymrer meg litt, siden jeg har vært plaget av tannkjøttbetennelse før), jeg promper fortsatt mye *knis*, og må tisse hele tiden.

Jo, også er jeg sulten absolutt hele tiden...

Tror det var alt jeg :)

Strør om meg med babystøv ************************************************

Lykke til jenter, og sorry at dette ble så veldig langt og rotete...

Fortsetter under...

Takk simsala

Og bare så det er sagt: Vi savner deg her inne også, men du er IKKE velkommen hit mer..he.he

Vet hvordan det er, jeg synes faktisk at det er mye koseligere å være her på "bli gravid" enn på 1. tri. Blir så mye snakk om negative ting der....her er det jo mye frustrasjon også da, men mest forhåpninger, barnslig glede over stikninger i bryst osv og masse fantastiske jenter som tar vare p¨hverandre...snufs. ble visst helt seriøs her jeg nå - beklager ikke meningen det da.. Takk for symptomene :)

Og ønsker deg alt godt i svangerskapet :)

Klem

Annonse

Takk, godt å høre at jeg er savnet :)

Håper dere kommer inn til meg snart da, men vær så snill , ikke bare for å snakke om alt som kan gå galt! Blir litt nervøs av 1.tri sidene.

Men terminklubbene er utrolig koselige da:) Så det er ikke bare skummelt. Kan liksom ikke helt skjønne at jeg faktsik er gravid ennå, skal ringe legen min til uka og bestille time, har en følelse av at det blir litt mer virkelig etter å ha snakket med henne.

Super i meg babystøv og håper at jeg allerede ved denne pp slutt kan komme over og hilse på deg i 1.tri...

Har passert EL nå i helgen, så nå er det laaangee 14 dager frem til IKM.

Men vi fikk oss en hundevalp igår, så jeg håper vi blir opptatt med han og ikke tenker så mye på "kroppen" min fremover.

Lykke til og klem fra meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...