Gå til innhold

Det er så fantastisk:))

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent veldig lite liv siden i går kveld, men har bitt i meg hvor urolig jeg er pga bursdagen til min niese. Samboeren min og jeg bestemte oss for å gi det til tidlig imorgen, og ringe føden viss det ikke tok seg opp. Jeg har altså kjent liv, men bare svake, svake bevegelser, ikke sterke spark som vanlig.

Når jeg nå fikk litt tid la jeg meg på sofaen med en eplemost. Da jeg ikke kjente noe etter ca 5 minutter bestemte jeg meg for å 'tvinge' henne litt, så jeg dyttet litt på magen der hvor jeg tror hun ligger. Etter ca 10 sekunder fikk jeg tre kraftspark tilbake, ('dumme mammaen som vekker meg'). Så nå sitter jeg nesten og sipper, det samme gjør sambo:) (og alt dette på samme kveld som viking vinner en kamp)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6352322-det-er-s%C3%A5-fantastisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg mener å ha lest at de på ett eller annet tidspunkt begynner å sove myyyye mer, åsså driver vi dumme mammaer og dytter på magene så de våkner. Hehe:)) Jeg er jo vant til at hun våkner bare jeg setter meg ned, men slik er det ikke lenger. Nå sover hun gjerne igjennom mammaen sine sovahviler, men så sparker hun som en villmann mens jeg går tur.

Godt å høre at det ikke bare er meg:)) Det ligger liksom litt til familien min (den normale på far sin side) at vi ikke vil plage folk i tide og utide. Dermed er nok min terskel for å ringe føden ganske høy. Vil liksom ikke være til bry. Hehe:))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...