Gjest Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Hun hadde fylt 35 år i dag. Jeg har så dårlig samvittighet for jeg har ikke vært på grava hennes i dag. Hun ble tatt av kreft bare 33 år gammel 22 oktober 2004. Hun hadde to nydelige barn. Tårene triller for det er så uretferdig.............. Savner hennes livlige personlighet. Grattis med dagen snuppa du vil alltid være i mine tanker
kirsty*2barnsmamma Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Så trist!!! Føler med deg på denne dagen. Har selv en slik dag i oktober... Ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke har vært på grava. Du tenker jo på henne idag og minnes henne, har ingen betydning om du gjør det på grava eller hjemme. Det viktigste er å minnes henne. Sender deg en stoor klem!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg er enig med Kirsty. Du sørger like mye hjemme som ved grava. Jeg har en tidligere asmbo som døde for mange år siden. Vi fikk en sønn sammen. Og selv om jeg er etablert og lykkelig i et nytt forhold, så savner jeg ham uansett. Døden innhentet ham på en så urettferdig måte. Jeg ser ikke grava hans mer enn et par ganger i året, men savnet er der uansett. Minnene dør aldri og de kan ingen ta fra deg. Ikke ha dårlig samvittighet. Gled deg over sporene hun satte etter seg, som f.eks ungene hennes. Klem. Jeg signerer med Anonym i denne saken da jeg ikke vil bli gjenkjent
Alba44 Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Ta vare på minnene om henne og alt hun var for deg. Gå på gravstedet når du føler for det og ikke når du føler at du må. Det er så individuelt hvor ofte man ønsker det. Sender deg en stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå