Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Hei du! Jeg kalte alle mellom 30 og 40 gæmliser kun for å få fram poenget mitt. Jeg vil heller ikke bli kalt småunge fordi jeg er en del år under gjennomsnittsalderen her. Det blir litt for umodent å drive å putte folk i bås etter alder og sette merkelapp på med "småunge" eller "gæmlis". Skjønner godt at du ikke føler deg som noen gæmlis, og jeg mener helt ærlig ikke at du er det heller. To av mine venninner er over 30 og vi er like i sinn på mange måter vi Så var kun for å snu litt på flisa med andre ord
Bellen Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hei Mayflower, Sorry for sent svar, nettet falt ut hjemme i går. Skjønte hva du mente og tok det ikke personlig. Er helt enig i at det er andre ting som betyr mer enn antall år mann har vandret på kloden når det gjelder hvor voksen mann er, og er ikke noe "fan" av det å sette folk i bås. Så, vi er nok enige:) Friends?
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2006 Oh yeah, selvfølgelig Trodde kanskje du var med på tankegangen min ja, men ville bare oppklare i tilfelle det var slik at du tok det veldig bokstavelig og personlig. Det ble jo litt av en diskusjon etterhvert da ser jeg...
Bellen Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Setter pris på det Ja, ser tråden har blitt lang ja. Har ikke orket å gå inn på den igjen jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå