Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Litt rart spørsmål dette kanskje, men jeg er førstegangs og vet derfor ingenting om hva som er vanlig og ikke... Det har seg sånn at jeg kjenner babyen sparker og beveger masse på seg, og det er jo veldig bra. Men når han beveger på seg så kjenner jeg det helt ut i skjeden på en måte... (litt vanskelig å forklare).. noen ganger som litt stikkende (svake) smerter og nå nettopp var det akkurat som det kom luft på en måte.. huff.. noen som skjønner hva jeg mener eller? Lurer jo litt på om det er normalt, eller om jeg bør være bekymret.. Signerer med anonym for syns det er litt dumt spørsmål....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hovedinnlegger her... glemte å si at jeg er i uke 30.
~bubbe~ Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 hallo....... har det sånn annenhver dag jeg.. Utrooolig ubehagelig.. Lille luringen som liker å ligge med beina nedover og sparke bare:) Har spurd legen om det er farlig, men han sier det ikke er det.. babyen treffer bare noen nerver, kanskje eggstokkene og sånn.. Er veldig vanlig visst Problemet mitt er at baby enda har så stor plass at han kan ligge akkurat slik han selv vil, og det er tydeligvis nedover med beina som er det store.. :0)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Tusen takk for svar.. ja det er utrolig ubehagelig, men bra det ikke er noe farlig da:-)
RagaMuffinBaby Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 det kan også være hodet som fester seg, selv om det kanskje er ltit tidlig i uke 30. tror uansett det er heeelt normat å kjenne det når baby sparker eller dytter ned der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå