Lillemy72 Skrevet 20. september 2006 #26 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har IKM på søndag, og det står jo på testene at de kan vise positivt opp til tre dager før.... så hvis jeg er veldig svak(som jeg pleier) så tester jeg nok i morgen tidlig, hvis jeg er flink så venter jeg til fredag, minst. Har egentlig ingen tegn på at jeg er gravid, men det hadde jeg ikke med de to forrige heller. Forrige mnd så timet jeg det så greit med at jeg sto opp om morgenen, tisset på pinnen og den var jo selvsagt negativ fordi når jeg tørket meg så var tr kommet!!! Gjett om jeg var sur på meg selv for å ha kastet bort den testen. Nå kan jeg jo ikke annet enn å flire av meg selv. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6351957-ike-uke-38-flere-som-er-spent-og-ut%C3%A5lmodig/page/2/#findComment-6386418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. september 2006 #27 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg som skulle vente med å ta en test til lørdag! Jeg klarte ikke å vente lenger enn til i morges! Hihi... Den var selvfølgelig negativ. Hadde ikke regnet med noe annet egentlig;) Har beregnet IKM til fredag så nå får jeg vel vente til et par dager etter det. Idag fikk jeg et skikkelig "svimmelanfall", da... Vet ikke om det er noe symptom, men et lite øyeblikk gikk iallfall alt rundt! Litt vondt i magen sånn av og til, men kan ikke si at jeg kjenner det igjen som "tr kommer"-smerter lenger. De er litt annerledes. Men så var det dette med tankens kraft, da;) *SKAL være tålmodig, MÅ være tålmodig!* Hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6351957-ike-uke-38-flere-som-er-spent-og-ut%C3%A5lmodig/page/2/#findComment-6386579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå