Gå til innhold

Oktober: Noen fra Sortland eller omegn her inne?


løve-78

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har termin i slutten av oktober og kjenner dessverre ikke så mange i samme situasjon, det finnes jo grenser for hvor mye mine venninner orker å høre på dette gravidmaset mitt. Hadde vært hyggelig å prate/bli kjent med noen i samme situasjon.

Jeg skal ringe jordmor i morgen og melde meg på svangerskapskurs, slik at jeg på den måten kanskje kan treffe noen. Har gått til legen helt til nå og hadde egentlig ikke tenkt å gå til jordmor, men tror jeg har ombestemt meg nå mot slutten.

 

Er det mange andre som også bare går til lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo leit at jeg ikke bor der oppe lenger... :-(

 

Jeg er opprinnelig fra Sigerfjord og skal hjem på juleferie da... :-) Jeg og samboeren håper at vi skal kunne flytte nordover, men det forutsetter jobb til oss begge...

 

Om du vil kan vi jo holde kontakt pr e-post eller noe? Jeg har termin 6. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei du med lite gull i magen:)

Er jo ikke akkurat på sortland,..men bor i kabelvåg jeg:) Er nesten nettopp flyttet hit etter en stund på østlandet:) Lurt og melde seg på svangerskapskurs:) Jeg har termin 19 oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vet du hva? jeg har vokset opp i Sigerfjord og er nå flyttet tilbake dit. jeg og min samboer har kjøp oss hus her. Har en datter fra før som er begynt i 1. klasse nå i høst.

 

min e-post er [email protected] hvis du heller foretrekker å skrive mer privat.....

 

Hvor bor dere nå? Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hyggelig med tilbakemelding.

Snakka med jordmor i dag og svangerskapskurset har allerede vært i august, ser ut for at ukene har rast avgårde med meg. Men hun skulle kalle meg inn til barseltreff etter at alle har født, så da får jeg truffet en del regner jeg med.

 

Har du familie i Kabelvåg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du nok truffet noen ja:)

Har ikke familie her i Kabelvåg, men i stamsund:)

Flytta hit i Mars i år, har jobba i barnehage til jeg ble sykemeldt.. Ble jo kjent med de som jobba dær hvertfall:)

 

Håper alt går bra:), blir spennende dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Line! Jeg vet godt hvem du er!! :-) Vet også godt hvem broren din og lillesøstra di er og. Broren din gikk i klassen over meg på barneskolen. Monica heter jeg. Venninna til Silje Ragna. ;-)

 

Vi bor i Trondheim nå. Jeg jobber som optikerassistent for tiden. Håper å ta utdanning etterhvert som advokatsekretær. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...