Gå til innhold

Kjennes ut som det jobbes for harde livet i venstre eggstokk

Anbefalte innlegg

.......håper dette er et positivt tegn :)

5 dager til IKM, og det kjennes som om jeg går med milde menssmerter hele tiden, og har gjort det de siste dagene.

Vet at dette ikke er noe sikkert tegn, da jeg i flere prøveperioder har kjent noe tilsvarende mellom EL og IKM, men jeg synes at smertene er sterkere denne pp.

Håper, håper......

Er det andre som kjenner det samme i perioden mellom EL og IKM?

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har det på akkurat samme måte og har også 5 dager igjen til IKM ;) Kjenner lette smerter på både høyre og venstre side jeg, da...

Krysser fingre for oss begge to!

Ja, det er det som er så irriterende. At symtomer og tegn er så difuse og lik naturlige prosesser som skjer hver mnd, uavhengig av graviditet eller ei.

Så her er det bare en ting som gjelder, og det er å ha tålmodighet, og vente å se....

Annonse

Hei Mowe81!

Så gøy at vi har det på samme måte. Håper dette er et positivt tegn for oss begge :)

Når har du planer om å teste?

Jeg tenker å vente til helga kommer.

Ser ut til at det er en del som har det på samme måte! Blir spennende å se om de faktisk er et tegn på at vi kanskje er gravide...

Babyklar; tenkte jeg skulle teste til helga jeg også! Er så utålmodig av meg at jeg ikke tror jeg klarer å vente så veldig mye lenger enn det;) Hehe...

Lykke til til alle sammen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...