Gå til innhold

Måtte bare ha mannen min....


Store meg og lille My

Anbefalte innlegg

I perioden da jeg tydeligvis ble gravid hadde jeg utrolig lyst på mannen min. Lurer rett og slett på om naturen ordnet opp selv. At jeg rett og slett var veldig klar for en til og at kroppen sørget for det ved å ha lyst alle dagene rundt eggløsning....

Nå har jeg en flott mann, så det er aldri noen problem ellers, men denne gangen fikk jeg liksom ikke nok. Kroppen ville vel holde det gående til den hadde fått sitt (sperm).

 

Naturen jobber på sin egen måte tror jeg.

 

Måtte bare dele :o) Noen andre som har tenkt litt på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!! He he.

Mannen min sier at jeg er ekstra klar og entusiastisk når vi lager baby, så han vet egentlig når jeg har eggløsning! Stemmer helt sikkert, for det er de få gangene vi har "glemt" å bruke prevensjon også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mitt 1. barn ble unnfanget under min aller beste seksuelle episode ever. denne gangen har det vært litt strev, men mobiliserte en del lyst og kåthet, så kanskje det hjalp på? jeg vet ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,,

 

samma her.. var liksom ikke sånn i mnd før det klaffet.. men den mnd det klaffet, var det myyye mer sex enn før..

 

jeg fikk liksom heller "aldri nok" på en måte:-)

så det er nok noe i det..:-) hehe.. aldri tenkt på det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to fra før og var vel egentlig fornøyd med det. Jeg gikk tom for piller men kom meg ikke innom apoteket for å kjøpe nye (stenger så tidlig). Da ble det bare at jeg ikke hadde noe og vi snakket om det. Hadde vi absolutt ikke ønsket en til hadde vi latt være. Nå prater han plutselig om nye romløsninger hjemme o.l.

 

Han er jo søt å da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA,sånn føltes det for meg åsså...var "umettelig" i par 3-4 dager iallefall.. Og etterpå skjønnte jeg jo at det må ha skjedd i de dager,for etter at kicket var over,så tok det en stund til neste gang...

Og jeg tenker akkurat sånn jeg åsså,at det var kroppen som på en måte ville ha det nå!

 

Så komiskt,hæ.... hihihihihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...