Hanne og jentungen Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Det er inderlig godt jeg ikke er nærtagen:)) Vi var i bursdagsselskap hos min niese som ble 2 i dag. Hun er skikkelig skjønn og sjarmerende og så er hun halvt norsk og halvt asiatisk miks, ergo har hun nydelige mørke øyne, mørke krøller og nydelig gyllen hud. Et tillegg er at jenta er skikkelig kamikaze-unge:) Så satt vi da der, min søster, jeg, bestemor og niesen min når vi kom på snakk om prinsesse-jenter, og at jeg ikke ønsker å oppdra en prinsesse, men en sterk jente osv. Da sa bestemor at: 'jaja, du får nå vente og se om du klarer det da'. Så sa jeg at niesen min er jo ei skikkelig tøff jente, s¨det går jo hvorpå gullkornet kom: 'jaja, men så er jo a**** spesiell da!!', ergo kommer ikke min unge til å bli spesiell???
Chiquita Bananas Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 eehh...trodde du det du ?? Du må da ikke tro at DU får en spesiell unge ;op DUhhh...... Kan du ikke skylde på alderen - at hun har nok begynnende senilitet ? ;op
Hanne og jentungen Skrevet 17. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg vet jeg får en spesiell unge, men hun blir vel for 'normal' i forhold til min fantastisk skjønne nierse. Nei, jeg lo av henne etterpå, men alt gamle mennesker klarer å tyte utav seg. jeg lurer på om de har mistet evnen til empati??
Chiquita Bananas Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 tror ikke de alltid tenker seg om....har fått en del rare kommentarer fra besteforeldre - man står bare og måper etterpå og så ler man over hvor teit det var..... Jeg tror det er alderen som tærer på empatien da ;op Man vokser det av seg...hahahaha.....
Hanne og jentungen Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 Kanskje det ligger noe i det:) Bestemor har alltid kommentert vekten min, til og med når jeg var tynn, så syntes hun jeg var tykk. Nå er kommentarene nesten syke, hehe. Jeg har endel å tære på så jeg har ikke hatt behov for å gå opp så mye og har vært bevisst på det. Bestemor mente at det kunne ikke stemme, jeg hadde da gått opp mye siden hun så meg i juni. Grrr.
hege_d Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Høres akkurat ut som farmoren min - men hun har vært sånn altid, idioten Ser henne heldigvis kun engang om året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå