Gå til innhold

Melder meg inn her oss dere, jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Det er ikke med lett hjerte jeg nå melder meg inn her på dette forumet, men nå er det her jeg føler at jeg best "passer inn", og finner likesinnede...

Etter 11 måneders aktiv prøving, uten resultater begynner jeg å bli ganske desillusjonert. Jeg trodde oppriktig at dette ikke kom til å ta så lang tid å få til. Jeg hadde ikke forventet at det skulle klaffe på første forsøk, men i løpet av et år trodde jeg helt sikkert at vi skulle klare å få ting til å skje.

Jeg er 27 år, sambo er 30. Vi har ingen barn fra før, og jeg har heller aldri vært gravid før. I forrige uke var jeg hos legen, og han har nå sendt oss videre til utredning.

Jeg er ikke veldig informert/oppdatert på hva dette faktisk innebærer, men det skal bli godt å få konstatert om hva som evt. er galt med en av oss, eller begge for alt vi vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velmkomen inn til oss! Ønsker deg masse lykke til med utredningen. Håper det fører til at du får en spire :-)

Skrevet

Hei!

Velkommen skal du være. Måtte ditt opphold vare kort! :-)

Skrevet

Takk for velkommsten!

Håper likevel at visitten her inne blir kortvarig.....

Jeg kommer sikkert til å ha masse spørsmål når vi kommer i gang med utredningen. Godt at det finnes sånne forumer som dette. Hva skulle vi ha gjort uten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...