Tr@mpe Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Hopper over hit fra oktober-klubben, hadde ikke termin før 20 oktober, men snuppa hadde det travelt og kom den 30. august, 7 uker og 2 dager før terminen. Er det flere premature her? Håper å bli bedre "kjent" med dere etterhvert, nå er det tid for pupp igjen
Mersa og gutta <3 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Velkommen til oss Alt gikk fint med babyen din selv om hun var tidelig ute? Min gutt kom dagen så er ikke prematur...
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hei og gratulerer med jenta! Hun hastet ut ja:) Håper alt står bra til med henne! Ikke prematur på meg..her gikk jeg 10 dager over. Jeg fikk også ei jente den 30.08:) En spennende tid detta!
Molait Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Gratulerer med jenta:) Min kom på termin han. Får man spørre hva som skjedde? Hvorfor det ble så mye før tiden? Måtte dere være lenge på sykehuset? Fint alt gikk bra da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå