Gå til innhold

Litt flaut men,

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

jeg promper så innmari, og har gjort det i mange dager nå. Skal dette gi seg snart eller, jeg tør jo nesten ikke gå ut blandt folk... (er 4+5 idag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå lo jeg litt her, har slitt veldig med dette selv, og det er jo unektelig litt pinlig når man ikke klarer å holde igjen.

Jeg er 6+3 i dag og er ikke så veldig plaget lenger heldigvis. Ga seg engang i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som har det problemet ja?!?

Koblet ikke helt hva det kom av, men nå skjønner jeg! Jaja, vi får bare knipe igjen så godt vi kan, og håpe at det går over snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper seriøst det gir seg snart altså, godt å høre det har gått over på dere andre, det er jo helt sykt å fly rundt slik ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen ja :) Iallfall enkelte dager - jeg skjønner ikke at det går an å produsere så mye luft. Også var jeg forkjøla samtidig, så hver gang jeg nøs, så kom det jo litt luft andre veien også!!! Ikke gøy... Men må jo smile litt i ettertid!

Det går nok over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..hihi...jeg vet hvor ille det er...jeg var sånn fra i en uke jeg...nå er jeg snart 6 uker...men det kommer litt ann på person sikkert...jeg har ingen symptomer..utenom vonde brystvorter...men det gjør ikke no=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...