kikki73 Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Hei! Jeg har fått spørsmål om vi kunne tenke oss å bli med på dette prosjektet. Tenkte derfor jeg skulle dele noe av den infoen jeg fikk. De skal prøve ut nye medesiner. Dette innebærer at man slipper å spraye i mange mange uker før man begynner med sprøytene. D er jo supert spør du meg ) Det skal være en prøvegruppe som får den nye medisinen (i sprøyte) hvor den andre gruppen får saltvann i sine ampuller. Med den nye medisinen skal man etter planen kun ta en sprøyte og ikke 9-11 slik som det er nå. Men for at de ska finne ut om dette virker får de ikke vite hvem det er som får den nye medesinen og hvem som får den som er nå. De sa at man måtte være mellom 60 og 80 kg,ikke røyke mer enn 5 om dagen,regelmessige sykluser mellom 23 og 36 dager. Det blir tett oppfølging med samtaler og undersøkelser. Vi vurderer og prøve dette etter jul vis vi ikke lykke på vårt neste forsøk.Skal ha vanlig forsøk i uke 46 hvis alt går etter planen. Vi reiser til Thailand 9.des. derfor kunne vi ikke bli med før jul, de vil ha oss her i byen i prosjektperioden. De skal holde på fram til neste sommer sa de. Jeg snakket med Rigmor og Kjærulf,supre folk !!
finetine Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hei Kikki. Så hyggelig å høre fra deg igjen:o)!! Takk for god info! Håper du har det bedre etter at ingen egg tålte opptiningen( var det ikke det, unnskyld hvis jeg er litt glemsk). Så super spennende at du skal være med i forsøket, men håper jo og krysser fingerne for at dere lykkes før det da:o)!! Deilig å ha en Thailand-tur å se frem til midt i mørketiden, forhåpentlig med en liten en i magen. Jeg er endelig igang med hormoner, etter å ha ventet på mens i 13 dager. Går både på progynova og estradot plaster, så er ganske hormonell og sliten om dagen. Men det er verdt det!! Skal ha UL på fredag og hvis alt er som det skal da er jeg ha innsetting 28 el 29 sept, endelig!! Men tar ingenting for gitt, mye kan fortsatt skje så tar en dag omgangen. Klem
kikki73 Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2006 Hei finetine!! Du husker helt rett!! D går bra med meg,men har mine stunder som er tunge ja.. Ja, det hadde jo vært drømmen å reist med en liten spire i magen.Nesten for godt til å være sant om d skulle skje. Men jeg snakket med en dame på St.olav, hun sa at de frarådet meg å reise hvis jeg er gravid...må undersøke litt nærmere vis det er status i desember. Skal bli tante for fjerde gang nå. D er jo kjempehyggelig,men d som er så rart å tenke på er at jeg sluttet med piller nesten ett år før henne og hun er nå på vei med nummer to nå. Da går d ekstra opp for meg hvor leeeenge vi har prøvd ;( Såååå bra at du endelig fikk mensen. Nå har du jammen venta lenge nok! Høres veldig fornuftig ut å ta en dag om gangen, men uansett så er jo forhåpningene der og helt umulig å undertrykke...Man må bare være optimistisk, så får man ta en eventuell skuffelse senere hvis det skulle skjære seg... Du må holde meg oppdatert. Håper alt ser bra ut på ultralyd! Lykke lykke til,skal krysse fingrer og tær for deg!! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå