Gå til innhold

Jeg er visst diger! Også svimmel! Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor fredag, første gang. Ble SF-målt, og målene sprengte alle skalaer (OVER det grønne skraverte området!?) Hun fant hjertelyden kjempelangt oppe, og ble i tvil om terminen min kunne stemme, men det må den, hadde innvendig UL like før eggløsning, ingen spor av lillegull da... Hun sa bare at det var godt jeg skulle til UL på fredag, og at jeg måtte ta det med ro til da.. Lett å si, ja...

I tillegg er jeg vanvittig svimmel, i dag holdt jeg på å gå i dørken 2 ganger etter frokost uten anstrengelser...

Hva kan dette være? Hva er det med denne størrelsen, og hvorfor svimler jeg så kollossalt? Blir helt bekymret, jeg!

Er 17+6 nå...

Trøst og råd mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er tvillinger kan terminen din stemme selvom du er stor..

Eller så kan det bare være sånt som skjer.. Noen har mere fostervann enn andre, og noen har magen høyere oppe enn andre..

Jeg er annengangs, og har skyhøyt SF mål denne gangen.. (Målt tidlig da 12+4 så det teller nok ikke like mye som ditt mål) Jeg lå godt utenfor det grønne normal området..

Men det at du er så svimmel,, det gjør at jeg tenker at det kanskje er to?? Spennende å se på fredag da...!!! Gi en lyd fra deg når du har vært på UL!!!!!!!!!

Klem 15+6

Skrevet

Vel, hun nevnte også muligheten for to, men.... grøss... Takk for svar, puster lettere nå!

Skal si i fra, men tvillingmorangsten har begynt å ri meg...

Grøss og gru (og gledegledeglede)!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...