Heffalump mamma Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Hvordan kjennes de ut? kommer de regelmessig? Jeg er 2 gangs og merket ikke noe til det sist gang...
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 hos meg er det sterke menssmerter (og vonde kynnere) som kommer i tak, men som ikke bygger seg opp ,men dabber av ganske fort!!
Heffalump mamma Skrevet 17. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg hadde mens smerter tidligere i dag, var ikke kjempe vondt men jeg kjente dem. De kom i tak, men det varte bare en time så gikk det over. Det hele startet etter jeg hadde gått opp en masse bratte trapper. Er det modningsrier eller er det kynnere? Jeg har ofte kynnerer slik at magen blir stein hard, men det syns jeg ikke er noe vondt...
Ferdig Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Heisann! For meg høres det ut som du har såkalte falske rier. Det kan utløses av at du er fysisk aktiv. Er veldig plaget med dette selv. Kan ikke gå uten at det kjennes nemlig. Men jeg er ingen ekspert da:-) Lykke til!
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 kynnere skal vel ikke være vonde? Så vidt jeg har hørt, bare veldig ubehagelig og slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå