Gå til innhold

Larvik i mai??

solfrøken-♂♂♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere som har termin i mai, fra Larvik??

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg er ikke fra Larvik men skal flytte dit i april og skal ha barn i mai!!

Er der ofte på besøk i tiden fremover!!

Skrevet

Hei, skal du være med på noe treff eller?? Ser det skal være neste uke igjen, men da kan jeg selvfølgelig ikke (da heller) siden jeg skal jobbe.

Ser ut som vi er tre ihvertfall som skal ha i mai, i Larvik. Når i mai har du termin?

Skrevet

Hei!

Jeg har vært på min første ultralyd i dag og har termin 28 mai!!!

Det var helt fantastisk å få høre hjerteslagene og se at alt var som det skal være :)

Jeg har bare anledning til treff i helgene idet jeg foreløpig bor og jobber i Oslo :)

Jeg er imidlertid svært intr i å treffe likesinnede så snart som mulig !!!!

Skrevet

Siden jeg også hovedsakelig kan i helgene kunne vi jo fått til et litt mindre treff, for oss som skal ha i mai. Denne helgen har jeg ledig søndagen, hvis det er noen interesse for det. Etter det begynner helgene å fylle seg opp med førjulshandling, masse besøk og enda mer besøk.

Skrevet

Har ikke sett forslaget ditt om å møtes i helgen før nå.....beklager!

Ellers hadde jeg vært veldig klar for å møtes forrige søndag.

Nå skal jeg ikke til Larvik før 1 desember og skal være der den helgen, veldig hyggelig om du har anledning til å møtes den helgen, om ikke mer enn i en times tid slik at vi kan få hilst på hverandre!!

Håper det passer!!

Skrevet

Den helgen kan jeg desverre ikke, da skal vi bort... Men har veldig lyst til å treffe deg...

Men bare si ifra når du skal nedover i helgene fremover... Så kan jeg jo se om jeg har sjans til å få møtt deg. Desverre er desember helgene mine veldig opptatt (egentlig) Men om ikke annet, så hadde det selvfølgelig gått an å treffes på nyåret når ting har begynt å roe seg en del. Sp vidt jeg vet har jeg ikke noen planer etter nyttår.... og da kan det hende noen flere har mulighet til å bli med også.

Skrevet

Er helt enig!!

Vi kan meldes på nyåret!!

Ha en deilig desember og nyt magen din, plutselig er den lille ute:)

GOD JUL:)

Skrevet

Hehe, litt tidlig å ønske noen GOD JUL, synes jeg men jeg må jo sende en hilsen i retur... Jeg har vært i julestemning siden oktober og gleder meg noe helt enormt...til jul og til mai (hehe)

Kos deg med familie og magen som vokser, så håper jeg vi sees på nyåret en gang!!!

GOD JUL =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...