Gå til innhold

Takk for nå,


...og så er vi fire...

Anbefalte innlegg

neste gang jeg kommer hit er vel de fleste som er her nå kommet over på 2.trimester. Mistet i helgen, og har fått beskjed om å vente med og prøve igjen til etter neste mens. det blir jo fort et par mnd.

 

Lykke til til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff! Stakkars dere. Krysser fingrene for dere og håper at alt går bra neste gangen. Det er så urettferdig at man blir gitt en så stor gave og så blir den tatt brutalt vekk fra en igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler med deg vennen. Mista selv for et par uker siden og det er bare så forferdelig trist. Neste gang skal det bare gå bra. Kan jeg bare spør hvorfor du måtte vente på neste mens før du kunne prøve igjen? Jeg var hos en spes. i gyn og han sa at det bare var å hoppe til køys igjen med ei gang viss vi følte for det. Var ingen grunn til å vente til neste mens var kommet. Nå vet jo ikke jeg hvor langt på vei du var da, jeg var litt over 8 uker.

 

Trøsteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat ferdig med seks uker. Trodde også at det bare var å prøve igjen. Har hørt begge deler, men var ikke helt istand til å grave og spørre når jeg akkurat hadde fått vite at det definitivt var over for denne gang. Hadde dog en cyste på den ene eggstokken, men det var antakelig en "graviditetscyste", og ikke noe og bekymre seg for, men skal tilbake om 2mnd for å sjekke den.

 

Skal prøve å sjekke ut om vi virkelig må vente. Men det var vakthavende på gyn på Ullevål som sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...