Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har hatt såre bryster en stund nå, men nå har det gitt seg. Er det nomalt? Har hatt små blødninger i helgen så nå er jeg alvorlig redd nurket har takket for seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 Ikke bekymre deg unødig. Symptomene kommer og går litt. Jeg ble skikkelig kvalm, men det varte bare i noen dager, Nå er alt mye bedre, men jeg er støtt sulten da. Jeg hadde også såre brystvorter, men det kjenner jeg ikke nå. Snakker av erfaring da dette er mitt tredje svangerskap. Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 Hvor langt er du? Har du vært på tidlig UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 17. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. september 2006 Åh! Dere er så supre her! Er første gang jeg er gravid og vi prøvde så lenge for å få det til, derfor er jeg så livredd for å miste nurket. Takk for at du greide å roe meg ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. september 2006 9 uker og 6 dager, har ikke vært på UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå