linken Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Er jo ikke kjent, og har tenkt å bestille time på 2-3 forskjellige steder. Noen forslag? Noen med bredt utvalg...
Gjest Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Jeg ville tatt turen opp til Lillestrøm. Kristins brudesallong der har masse kjoler og utrolig bra sørvis. Jeg ville IKKE gått til brudebutikken på Egertorget i Oslo for de er kjipe. Og frekke.
Perlemor : ) Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Du bør så absolutt bestille time hos Agape brudesalong i Oslo Adresse: Rosenkrantz`gate 4 Telefon: 22 42 44 25 Telefax: 22 42 41 57 E-Post: [email protected] Timeavtale Telefon: 22 42 44 25 Var innom på lørdag og bestilte min drømmekjole. De var bare såå koselige
Maud Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg støtter forslaget om Kristins brudesalong i Lillestrøm. Stort utvalg og god service. Har også vært på den ved Egertorget og fraråder den pga dårlig service. Fikk knapt komme inn døra.
CB-BabyBoy Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Jeg var på 2 salonger; Brudekjolen på egertorvet og Unique brudesalong også den ved Egertorvet. Unique hadde ikke verdens beste utvalg og jeg synes det var dyrt der. Men de hadde god service og var veldig behjelpelige med prøving etc. Brudekjolen hadde stort utvalg og ok priser på kjoler, men ikke tiaraer og slør. Servicen er så som så; jeg regnet med at en av de som jobbet der ville bli med inn eller komme inn i prøverommet for å hjelpe på med kjolen. Men det måtte venninna mi fikse.. De lot også andre bruke prøverommet når de hadde for få rom, noe som jeg ikke likte og tydelig sa fra om. Jeg endte opp med å kjøpe kjolen min der - prisen var fin (kjøpte romantica i modell palermo til kr 8000) og ligger sentralt til. Sløret fikk jeg ordnet selv. De skulle ha 2900 kr for slør som lignet kjolen (med broderier på og langt), men det er for drøyt for meg. Kjøpte tyll med pålimt "bling" fra en stoffbutikk v/ Oslo City + en kam fra Glitter til 14 kr og sydde den på! Tiara kjøpte jeg til kr 79 på HM - det var ren flaks! Var en tur innom Agape for å se etter brudepikekjoler og jentene der virket veldig hyggelige, så ville kikket der! Så ut som de hadde mange modeller og store lokaler, så det er litt luftig! Lykke til!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Jeg har kjøpt kjolen min på Brud og Bli Ny i Ski. Veldig bra utvalg og service. Kan anbefales. Tar ikke så lang tid med tog dit fra Oslo (om du ikke har bil). Butikken ligger i nærheten av togstasjonen.
navano Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Hei. Jeg bestilte time på brudekjolen as på egertorvet 3 dager før. Jeg fikk veldig god service av en spesiell jente. Veldig koselig (svensk). Da jeg skulle prøve den en annen gang ringte jeg også å spurte om jeg måtte ha time for å prøve MIN kjole, men det trengte jeg ikke. Denne gangen var jeg veldig uheldig og kom utfor noen andre annsatte der som ikke vet noen ting om service. Tror også at det egentlig har mye å si om de har mange kunder eller ikke. Jeg har nå kjøpt kjole av dem fordi jeg fant drømmekjolen og selvfølgelig den supergode servicen fra henne.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Du kan kanskje kikke innom Be U på veien opp forbi VG-passasjen. (tror det heter akersgata) Ser ut som en litt shabby butikk og frisør utenifra,de har noen grelle feskjoler i utstillinga,men når du kommer inn var det masse å velge mellom. Kanskje ikke superfancy,men de hadde en del kjoler iallfall. Jeg fant min liksom-brudekjole der:-) Betalte 3000 inkl. sying,og får den helt ferdig halvannen uke etter jeg var inne der første gangen!
TBjuni Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Kristins i Lillestrøm kan være veldig bra, men det avhenger av hvor mye folk det er der. Ofte kaotiske tilstander og lange ventetider. Da blir ikke servicen spesielt bra, og man føler seg pressa til å prøve færre kjoler enn man kanskje vil. På Diin i Camilla Collettsgate i Oslo, har de veldig mange fine kjoler! Og det er bra service der. Du må bestille time, men det er ikke noe problem. Alle kjoler kan også sees på hjemmesiden, www.diin.no Jeg sjekka prisene mot prisene i Lillestrøm, og det var det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå