Gå til innhold

For en god ro...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at her prøver vi alt, siden det er siste pp og alt, så jeg har fått sendinger med Riki healing fra Wicca, min andre nå i kveld (var veldig skeptisk i utgangspunktet). Merker ikke sånn kjempemasse mens det står på, litt varme og strømininger, men etterpå har jeg den største og deiligste roen i kroppen ever! Føles akkurat som når man har helt innpå en flaske vin, bare at man ikke er susete, men heeeeeelt avslappet. Helt vanvittig deilig! Så satser jeg på at dette hjelper en spire til å feste seg også da :-) Lov å håpe! Hun har en veldig god følelse for det sier hun, håper hun har rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du fortelle litt mer om dette?

Skrevet

høres jo veldig deilig ut. Men hvordan foregår dette?? Sendinger?

Skrevet

Jeg spurte henne inne på Spå/Horoskop debatten på DB om hun kunne se om jeg ble gravid nå og hva det ble sist. Hun ville kun ta det privat og jeg sendte en mail hvor hun gav et oppmuntrende svar (trodde jeg blir gravid nå med en jente) og lurte på om jeg ville forsøke healing. Siden hun bare tar 250 kr for 3 ganger tenkte jeg at det var verd et forsøk, har positiv erfaring med vanlig Reiki healing fra før, men var skeptisk til fjernhealing. Men, verd forsøket tenkte jeg. Første sending kom litt brått på og merket en varme og prikking plutselig, kikket inn på pc-en og så at hun alt var begynt å sende, så det merket jeg faktisk! Lå meg ned og slappet av i 20 min. I dag var neste, merket ikke så tydelig når det begynte i dag, men det kom gradvis en god strømining i kroppen, duppet av flere ganger (og jeg er en som IKKE sovner så fort at det gjør noe, pleier å bruke en time hver kveld...), så plutselig begynte jeg å fryse litt, så på klokken, det var gått 20 min, spurte henne over nett om det stemte, og det gjorde det. Aner ikke hvordan hun gjør det, men jeg merker faktisk effekt av det, utrolig nok.

Skrevet

Hei

Hørte rykter om at du hadde skrøte avv meg har inne så jeg måtte bare komme inn å si tusen takk :)

Håper spiren din sitter no da :) Krysser alt for deg XXXXXXXXXXXX

Klem

Skrevet

Mannen min har også fått fjern healing pga et vondt kne (menisken). Smertene gikk over med en gang healingen begynte, og kneet ble bra en god stund. Jeg kunne se på kneet at healeren "drev på" inne i kneet.Helt sprøtt. Men jeg tror det er mer lindrende, enn reparerende (når det gjelder fysiske skader). Men det funket! Lykke til Alva. Håper det sitter en spire for deg nå!

Skrevet

Takk for det :-)

Testet negativt i dag, men det er jo veeeeldig tidelig da! Har fortsatt håp, selv om dette fikk meg litt ned på jorden igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...