Gå til innhold

nå vil jeg være anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe jeg egentlig aldri er. MEN...jeg er andregangsfødende og på grensen til andre trimester. Har den siste mnd hatt kynnere der livmoren blir helt hard og spesielt ved orgasme blir den knallhard. Både ved samleie og onanering. Har noen andre hatt det slikt? er det ikke veeeldig tidlig å få kynnere?? Hadde ikke det før uke 25-30 sist gang.

Uff, jeger så redd noe er galt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Leste innlegget ditt og tenkte å berolige deg litt. Jeg er i min 17.uke og livmoren min blir også knallhard etter orgasme. Jeg leste et sted at det er ganske så normalt. Sist jeg var gravid hadde jeg kynnere tidlig, men de kom mye sterkere og hyppigere fra og med uke 30-32 en gang.

Lykke til! Tror ikke du skal bekymre deg!

Skrevet

Tror ikke det er noe galt, jeg hadde kynnere hele veien sisst nesten. Nå denne gangen også. Skal ingenting til.

Har fått beskjed om å prøve å ikke fremprovosere de.......:)

Ikke alltid så lett.

Mener også å ha hørt at de offte kommer tidligere i andre svangerskap?

Håper det roer seg så du slipper å engstte deg.

Klem

Skrevet

jo men jeg er bare 11 uker på vei :( Bu hu! Jeg er så redd for å miste eller føde om et par-tre mnd pga dette!

Skrevet

heisann, jeg tror ikke noe er galt. Det er helt vanlig å bli knall hard etter orgasme. men hvis du bekymrer deg så hadde jeg berre ringt legen å forklart det. Det er bedre det enn å gå rundt å være redd

Skrevet

Jeg er gravid med nr. 4 og har hatt kynnere siden omtrent uke 14. Får det som regel alltid når jeg har orgasme. Pratet med jordmor om dette i forrige uke og hun sa at orgasme i seg selv aldri kan sette igang en fødsel og er IKKE skadelig for oss eller baby. Det man skal være klar over er at sæden kan skape hormonforandringer som kan sette igang fødselen helt på slutten.

Ta en prat med legen eller jordmoren din om dette hvis du fortsatt er bekymret!

Skrevet

Jeg er annengangs og har kjent kynnere på morgen fra uke 9 av jeg.. Så jeg tror ikke at du trenger å bekymre deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...