Gå til innhold

Nå vil jeg være anonym


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noe jeg egentlig aldri er. MEN...jeg er andregangsfødende og på grensen til andre trimester. Har den siste mnd hatt kynnere der livmoren blir helt hard og spesielt ved orgasme blir den knallhard. Både ved samleie og onanering. Har noen andre hatt det slikt? er det ikke veeeldig tidlig å få kynnere?? Hadde ikke det før uke 25-30 sist gang.

Uff, jeger så redd noe er galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt forrige svangerskap fikk jeg kynnere tidlig, og jeg mener at jeg har kjent det nå også. Er i uke 11.

Du kan jo høre med legen din om det er ufarlig eller om du bør ta det litt med ro.

Forrige gang hadde jeg kynnere gjennom hele svangerskapet, men de var ikke vonde. Kanskje derfor riene var så effektive og fødselen gikk så raskt? Jeg hadde også sterke etterrier, noe som ikke er så vanlig ved første gangs fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sammentrakninger i livmoren ved orgasme, så det er vel ganske normalt at magen kan føles hard.

 

Jeg hadde mye kynnere de to andre gangene og hadde to lette fødsler, spesielt med nr.2.

 

Ville nok uansett sjekket med legen med tanke på prematur fødsel. Har en veninne som fødte i 25 uke og hun hadde mye kynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...