Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Skal kjøpe dunpose og har vært og sett på to, en fra Ticket To Heaven til kr 900,- og en fra Ödenwalder, Holly (bamse inni) til kr 1800,-. er det noen som har erfaringer med disse og hvorfor skal man gå for den dyreste? Er den så mye bedre..?
annie-77 Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hei. Vi har den Odenwalder posen, kjøpte brukt av ei venninne. Brukte den i fjor iskalde vinter og var kjempefornøyd! God og varm baby. Den ticket posen har glidelås i bunnen om jeg husker rett. Det kan jo trekke litt ved glidelåsen, men når barna blir større er det sikkert greit og kunne ha dem i posen, uten og måtte ta av vinterskoa. Om jeg hadde handlet til fullpris hadde det nok blitt ticket posen, men må si at jeg føler dunene i vår pose er luftigere, noe som kan isolere bedre.Og så virker den litt romsligere. Tja, ble du noe klokere? Jeg savnet i hvertfall ikke styret med knepping og dynevurdering med en voksipose..
Gjest Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Öldenwalder er på tilbud på barneverden til 1299,- mange flotte farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå