Gå til innhold

noen andre som er nervøse ????????


kose endelig mamma

Anbefalte innlegg

hei. jeg er gravid i 5-6 uke. har hatt en ma før. er det noen av dere som har hatt ma somm går rundt å er redd for å miste nå? tenker på det hele tida, får liksom ikke roa meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke hatt verken ma eller sa, men var alikevel liveredd for å miste! Tror dette er helt vanlig!

Har roet meg veldig nå, er straks i min 13 uke! Så det blir bedre etter hvert hvis det er en trøst! og husk, det er ikke mange prosentene det går galt med, og du har allerede opplevd det! Så forhåpentlig vis går dette kjempe bra!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 8+3 og tenker ikke så mye på og misteJeg har ikke oppelvd det og håper ikke og oppleved eller.Da jeg var på ultralyd for en uke siden sa legen at så lenge hjertet slår så er det 5%som mister og da pga dårlig egg,sædcell eller at ungen ikke blir som den skulle.Det roet meg veldig ned.Så nå tar jeg det med ro og tenker ikke så mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Eg hadde ein ma i januar og vart gravid att no i Juli. Var meir bekymra denne gangen. Bestilte privat ul i uke 10 og fekk sjå ein liten baby i full bevegelse, var veldig deileg og betryggande. Doktoren sa at det er sjelden det går galt når ein er komt så langt og alt ser så fint ut på ultralyd. Slappar av litt meir no, er 11 +1 i dag :o)

Masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er litt på samme viset. Hadde ma i mars, er nå blitt gravid igjen, og jeg er mer bekymra denne gang. Vil ikke oppleve å miste pånytt!!

 

Har en ganske tung jobb, og det er når jeg er på jobb at de største bekymringene dukker opp, når jeg sliter meg halvveis ut der.. Men vil liksom ikke fortelle enda så tidlig liksom (5+4).

 

Lykke til!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en sa i august, og er nå garvid på nytt igjen=) men hadde litt brun utflod i går og er selvsagt meget redd for i miste... (det var dette det startet med sist)...skal på ul i morgen, håper å bli berygget der...

 

jeg vil at det skal gå bra denne gangen altså.... hater å være bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke hatt ma eller sa...dette er mitt første barn..men er alikevel redd for sa eller ma...synes det er så mange her inne som får det,derfor blir jeg redd for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var overnervøs en periode, og det jeg gjorde da, var å la være å gå inn på disse sidene. Her er det jo naturligvis mye snakk om ma og sa, og da ble jeg bare mer redd. Men jeg tror faktisk jeg fikk litt skjevt inntrykk av dette her inne, for det er jo faktisk mye, mye større sannsynlighet for at det skal gå bra enn at det ikke skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...