Gå til innhold

Snart 40 og gravid for første gang

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

HVORFOR signerer dere med anonym?? Dere har ingen grunn til å skjemmes!!!! Selv er jeg bare 18 år, men jeg synes det er flott dere skal ha barn!!:D I tilegg kan det være så mange grunner til at dere er så "modne":) og har ventet med å få barn, at jeg dømmer INGEN av dere=)

Lykke til jenter;)

Jeg syntes ikke noe om at dere får barn så sent, med unntak av de som har prøvd i flere år... Men det er bare min mening... Kroppen er best egnet i beg og midten av tyveårene.. Er dere klar over hvor store sjangsene er for å ikke få et friskt barn når dere er i den alderen dere er?? Hvis noen prioriterer karriere istedenfor barn frem til nærmere 40årene, syntes jeg det er forkastelig... Dere får bli så sinte dere bare vil, det er fortsatt bare min mening!!! :-) Men for all del, ønsker alle alt godt da, ikke misforstå meg helt her!

Det er mange fordeler med å bli eldre. En av dem er at man blir såpass trygg på seg selv at man står for det man mener, og ikke trenger å være anonym hvis det er noe det er viktig for en å få sagt. En annen ting er at mange etterhvert lærer seg til å tåle at folk lever forskjellige liv, og at man ikke trenger å blande seg inn i andres liv med mindre de faktisk gjør noe virkelig ulovlig eller uetisk.

Det er ikke uetisk å vente med barn til man er 37, for mange er det da livet er slik at det passer å få barn. Hvis alle hadde ment at det var forkastelig å prioritere karriere framfor barn til man var i slutten av tredveåra, hadde faktisk ikke landet ligget så bra an som vi gjør. Vi trenger folk som satser på tunge karrierer. Og man blir absolutt ikke en dårligere forelder av å være et voksent, reflektert og belevd menneske.

Annonse

Jeg ønsker dere alle lykke til, jeg er selv 28 og venter første nå om en uke. Jeg syns dere er tøffe som setter igang nå, og vet at dere kommer til å ha hjemmeboende barn til dere er neste 60... ( veldig optimistisk, så takk for den...) Men lykke til! håper dere får et like bra svangerskap som alle mener jeg har hatt ( kan droppe slitenheten nå på slutten) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...