Gå til innhold

Klamydia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvor stor sjanse det er for å bli steril av klamydia? Var så uheldig å få det for noen år siden, og det tok et par måneder før jeg oppdaga det. Tror dere det er stor sannsynlighet for at jeg kan være steril?

Vil være anonym nå, håper dere forstår det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke svar på dette, men har vært litt uhelgid selv. Har hatt det 2 ganger, noen måneder hver gang.., men nå er jeg gravid!!!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også hatt klamydia. Aner ikke hvor lenge jeg hadde hatt det da det ble oppdaget. Heldigvis var det enkelt å behandle.

Jeg ville tro at "et par måneder", som du skriver, er for kort tid til å bli steril på, men nå er ikke jeg ekspert på området.

Skrevet

nå er ikke jeg heller ekspert akkurat, men har lest på nettet at for at det skal være fare for sterilitet er det vist snakk om mange år eller ett år uten at en oppdager d... men jeg vet ikke da...

Skrevet

Tror det er først når clamydiaen utvikler seg til egglederbetennelse at du kan få tette eggldere (bli steril).

Skrevet

Leste om dette i Dagbladet tidligere i dag faktisk, og det er vel hvis man har hatt infeksjonen lenge at det i noen tilfeller kan være værste utfall av det.

Skrevet

Mannen kan få redusert sædkvalitte og tette sædledere av clamydia.

Skrevet

etter at mannen har hatt lamydia i over 6mnd kan det begynne å spøke for at man kan bli steril, oddsen er minimal, men til stede og det er utrolig få som er så uheldig å oppleve det. Man må være veldig forsiktig, og alltid bruke prevansjon får å unngå detta hælvete.

kyss klapp og klem

fra gutta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...