Gå til innhold

cb digital eggløsningstest

Anbefalte innlegg

hei, da min digitale cb nå er positiv for 3 dag på rad lurer jeg på en ting: dersom en tar ut den strimlen som er inni testen, den som viser to streker - er det noen som vet hvilken som er test strek og hvilken som er resultat? jeg lurer fordi jeg har kastet de andre strimlene, og den jeg tok i dag, dag 3, den viser en veldig sterk og en svakere, men testen er likevel positiv(stigning på displayet..)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6348711-cb-digital-eggl%C3%B8sningstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bruker cb digitale el-test og tok en test senest for noen timer siden. Jeg hadde negativ test i dag, og da ser jeg at den streken til høyre er sterk og den til venstre er svak. Så da regner jeg med at den til høyre er test-strek og den andre er selve resultatet.

I denne pp'en har jeg testet med CB digital. Fant EL den 6 testdagen og testpinnen viste to helt blå streker. De 5 første testdagene, da jeg testet negativt, var det kun en blå strek på testpinnen.

Men der er jo ikke disse strekene en skal lese av for resultat, kun det som står på displayet. Brukte den siste testpinnen på dag 7 og testen var fortsatt positiv, med to blå streker på pinnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...