Gå til innhold

Egguttak i morgen( skummelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Ja så er den store dagen her da.. i morgen skjer det.. jeg skal ta ut egg og sette dem inn på onsdag.. Jeg er kjempe spent og gleder meg til i morgen, men så kom jeg til å tenke på at det er jo ikke noe godt jeg skal igjennom. Har hørt så mange historier her inne om hvor vondt det er å ta ut. Håper ikke det stemmer.

Er bare kjempe spent og håper at dette klaffer slik at vi snart kan få vårt lenge etterlengtede lille nurk.

Lykke til, til dere alle.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

På de fleste klinikker er det jo mulig å be om mer bedøvelse, så det går nok bra. Men behagelig, det synes jeg ikke det er nei :-)

Skrevet

Hei silly. Jeg har vært på 4 egguttak, og jeg synes ikke det er noe å grue seg til. Du må bare slappe av, og du får smertestillende som virker veldig godt på meg i alle fall. Problemet mitt er at jeg blir slitt sløv timene etterpå når medisinene holder på å forlate kroppen. Men selve uttaket er spennende og ikke særlig vondt. LYKKE TIL.

Skrevet

Hei :o)

Håper det gikk bra i dag!

*Krysser fingrene* for at det ikke ble noe dårlig opplevelse!

Skrevet

Tror det kan være opp og ned, fra gang til gang hvor vondt det gjør å hente ut egg. Sjefen min som også var igjennom det samme flere ganger, sa at den ene gangen kjente hun nesten ingenting og den andre gangen var det vondt.

De er veldig flinke til å gi mer smertestillende hvis du trenger det, det er bare å spørre. Du får jo også beroligende og blir ganske så fin og avslappet av det:o), omtrent som etter 3 glass vin hihi.........

Har lest om mange som har gruet seg, men nesten alle har sagt etterpå at det gikk mye bedre enn de trodde. Og ingen har sagt aldri mer...............

Lykke lykke til imorgen, skal tenke på deg!!

Klem

Skrevet

OOps, så at jeg svarte på et gammelt innlegg. Da har du jo allerede vært til pers. Håper det gikk fint!!

Klem

Skrevet

Hei finetine!

Ja jeg har allerede vært til pers og det gikk mye bedre enn jeg fryktet. Behagelig var det ikke men vondt .. ja det kan jeg ikke akkurat si at det var..

vel... lykke til på din vei.

Skrevet

Så flott at uttaket gikk bra - ble det mange gull-egg på deg? Lykke til med befruktningen:-)

Klem

Skrevet

Hei Snøfilla!

Det ble til sammen 8 gullegg på oss. 4 av disse ble befruktet og vi er førnøyd. Utfallet kunne vært mye verre... Så nå begynner spenningen... skal til innsett i morgen ... så da begynner 14 spennende dager.

klem

Skrevet

Åååååååå så bra!

De 14 dagene er tortur - men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:-)

Klem

Skrevet

jg har hatt en helt grei opplevelse v egguttak...dere vil sikkert flire litt nå men d verste for mg var sprøyta i rompen/hoften og blod prøven...fått d en del ganger nå men enda ikke herdet...men jg tror d kommer til å gå kjempe greit jg...man får jo noe flott ut av det til slutt:)

Skrevet

hei snøfilla! tortur jepp....jg må si at d er d verste m hele greia..jg har 3 dager igjen til jg får svaret mitt...denne gangen håper jg at vi lykkes...ønsker dg masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...