Gå til innhold

Testing??


2barnsmammasnart

Anbefalte innlegg

Når blir testen positiv?? Hvor langt på veg må jeg vere da?? Jeg skulle ha mensen på fredag, men har bare minimal blodmengde på papiret når jeg er på do (hadde mens de 3 første mnd av forige svangerskapet) men testen var negativ...

 

Føler meg gravid... Ømme pupper, kvalm og trøtt...Er det berre kroppen som narrer meg?? Kan jeg vere gravid??? (har vert prøvere lenge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

kan nok ikke svare deg jeg for jeg lurer litt på det samme....

 

jeg skulle hatt mensen på onsdag og hadde da store menssmerter men det kom jo ingenting og smertene er borte igjen

 

sitter her nå og strips testene mine er negative :(

 

har vært gravid to ganger før (mistet i mai) og begge gangene hadde jeg også store menssmerter uten at mensen kom, men jeg har aldri hatt problemer med negative tester når jeg var gravid - så da er jeg vel ikke gravid - men da må jo den hersens tanta bare se å komme så vi får prøvd igjen - sukk (jeg blir ikke så fort gravid jeg heller)

 

men jeg ventet kanskje lengre før jeg testet de andre gangene - hvor lenge må man vente - uff blir så rar av dette. tom for strips er jeg også - og så har jeg hørt rykter om at stripsene fra nettet trenger mer HCG for å slå ut enn testene fra apoteket!?!

 

lykke til til dere fra meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet om flere som ikke har testet positiv før mange dager etter ikm. Sist testet jeg negativt på ikm, men positivt dagen etter. Denne gangen testet jeg klart positivt dagen før ikm! Det er forskjellig for alle!

 

Stripsene fra billigteste skal trenge mindre hcg for å slå ut! Det er derfor noen mener de er mindre pålitelig fordi de kan slå ut så tidlig at flere får positivt rett før de mister.. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en uke etter ventet mens før det slo positivt ut første gangen.

Den andre gangen var det påske, så vi var uansett på hytta. Fikk derfor ikke testen før det hadde gått en stund. Nå er det en uke etter ventet mens i morgen. Har ennå ikke fått positiv test, men jeg er veldig sikker på at jeg er gravid. Ringer nok legen i morgen for å få tatt en blodprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!Er 8+2 uker på vei.Opplevde det samme som deg..Jeg skulle ha hatt mens på en tirsdag men fikk det ikke.Testet meg påfølgende lørdag med negativt svar.Jeg kjente meg uvell og stolte ikke helt på testen.Dessuten pleier mensen å vøre ganske nøyaktig hos meg.Testet meg da igjen på mandag med positivt svar!Fikk beskjed hos legen at d var helt normalt iom at jeg hadde tatt testen for tidlig.Etter 14 dager over mens vises det som regel sa han.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...