Gå til innhold

Mye liv i magene deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 35 uker på vei , babyen har roet seg ganske mye ned nå , mer stille å glidende bevegelser som er mye sjeldnere , men jeg kjenner jo liv vær dag og flere ganger om dagen , begynner å bli veldig plaget av sterke kynnere som gjør at magen bli ganske hard , nesten så det til tider gjør litt vondt...Noen flere , det kan gå flere timer mellom hver bevegelse , det er vel det at det begynner å bli trangt om plassen inni magen min!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noe kynnere her ja, men ikke plagsomt,, kjenner noe til ungen hele tiden, her har den ikke roet seg så mye, men litt..

Skrevet

Jenta mi i magen har ikke roet seg i det hele tatt, fortsatt veldig aktiv, og nå har jeg 6 dager til terminen :)

Skrevet

Det kan gå lange stunder uten liv her ja, regner med at hun sover litt også ;-) Dessuten er jo alle forskjellige da, min lille tulle våkner som regel veldig mye til på denne tiden av døgnet, samt etter måltider ,-)

Skrevet

Regner med at lisbeth@min første ønsket å høre noen trøstens ord om at en rolig mage ikke nødvendigvis betyr noe faresignal; for hva det er verdt kan nok jeg gi deg slik trøst. Nå skal det sies at vår lille frøken aldri har tilhørt de mest urolige, men det kan gå flere timer mellom merkbare beveglser fra henne. I likhet med deg er jeg også i uke 35 (skifter til uke 36 i morgen). Bevegelsene jeg føler er forresten mer som bølger enn reelle spark - sikkert det samme du beskriver.

Hjertelyd og vekst tyder på at alt er som det skal, så jeg forsøker å ikke henge meg opp i at "alle andre" har babyer som oppførere seg som propeller inni mammaene sine :o)

Og ja; plassmangel er helt sikkert også en viktig faktor i helhetsbildet her...

Skrevet

Tusen takk lille-my *høygravid* ja det var det jeg ville høre , ja det er mer bølgende bevegelser det jeg kjenner også veldig sjeldent at jeg kjenner spark lengre , jeg også tror at dette er helt naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...