Gå til innhold

Da har det hendt meg også....


litjline

Anbefalte innlegg

Har 99% sikkert mistet ikveld...... Helt uten videre kjente jeg at det begynte å fosse blod nedover beina mine i ettermiddag,og det som kom ut etterpå kan ikke ha vært noe annet enn min lille engel.

Uten å gå i detaljer så var det som kom ut så likt formet som de bildene jeg har sett av foster i 10.uke at i mitt sinn så vet jeg helt sikkert at det plutselig er over.

Skal på UL imorgen,men har absolutt ingen tro på at det er noe igjen der inne.Føler meg tom....

Føles rart og uvirkelig også...At dette skulle skje,helt uten forvarsel.

Trodde at sjebnen ville at jeg skulle få dette barnet, det var jo et uhell.... en mnd før mannen min skulle steriliseres og med kondom....

Hvorfor ble det slik da?

Hva har jeg lært?

 

Lykke til til alle dere andre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huffda *klem* er ikke godt å si hvorfor sånne ting skjer.. jeg satt med mange av de samme tankene ha jeg mistet i vår.. det var og et uhell, men det føltes så riktig da jeg ble gravid, og så feil da jeg mistet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva vi gjør videre nå....Har ikke rukket å tenke/snakke om det.Har hatt middags gjester og to barn å legge,så først nå kunne jeg gråte litt. Mannen min har utsatt steriliseringen,jeg var jo uansett blitt gravid så da var det ikke noe å stresse med tenkte vi. Har tvilling gutter på 2,ei jente på 10 og en gutt på 12 fra før(en hver og to sammen) så vi har da unger nok i grunnen.Men når det først sjer... hadde begynt å glede meg til å få dette barnet,og til å en svangerskaps permisjon med bare ett barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Hadde gledet meg til å følge alle fra 1.trimester videre. Skal nok følge med litt uansett.Lykke til med din april baby i Trondheim da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men da kan dere kanskje planlegge en til? Alt passet ikke perfekt for oss, men når det en gang ble sånn, og vi var glade for det, føltes det mest riktig å prøve igjen.. jeg tenkte at det kanskje var bra å få muligheten til å planlegge. Nå vet vi begge at dette er noe vi ønsker, og det er veldig godt! Lykke til videre :) Håper du får det bra, unasett hva dere velger å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ingen sjanse for at du kommer etter? er dere helt bestemte på ikke å få flere barn?

Synd vi ikke får bli bedre kjent med deg, men vil gjerne høre hvordan det går fremover hvis du er så tøff at du klarer å komme innom.

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Lurv! Ble nesten optimistisk nå:-)Kanskje jeg trengte dette for å forstå at jeg ønsker en til? (er veldig opptatt av å finne en mening med alt...) Er veldig godt å ha muligheten til å få ut tanker og følelser her...og i tillegg få gode råd.Godt at noen bryr seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her... Det var virkelig trist å høre! Gir deg en stor og varm klem! Håper dere kan finne gleden i et nytt barn, hvis ikke, så håper jeg dere kan glede dere over hverandre og over barna dere har! Håper ting ordner seg for deg, å lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skrive imorgen ,så får dere vite hvordan det gikk,men som jeg sa tidligere, er veldig veldig sikker på at alt er borte. En merkelig og rar følelse,så mange planer og drømmer som helt plutselig har falt i grus...

Har ikke engang hatt vondt i magen.Men jeg har har jo gått å vært bekymret helt fra starten,fordi jeg har hatt småblødninger hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var kjempe leit å høre! Du må fortelle hvordan det går i morgen da! Ønsker deg uansett lykke til!

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hlet forferdelig og lese dette du har opplevd.Har nesten ikke ord.Sender deg en klem og ønsker deg lykke til videre samme hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår godt at du søker å finne en mening ved det som har skjedd.. det var viktig for meg og! Det høres sikkert rart ut, men nå er jeg nesten glad jeg mistet sist.. jeg føler meg mye tryggere nå :) og jeg VET at dette er noe jeg ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan ikke ha vært en tvilling du mistet siden du har fått tvillinger før.. hvet om de som det har skjedd med og beholdt det ene... bare et lite håp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på tidlig UL to ganger for å forsikre meg om at det ikke er tvillinger,og de kunne ikke si det 100% sikkert,fordi det var et eller annet som lå bak det fosteret vi så.Så tanken har streifet meg flere ganger,at det kanksje har vært to og jeg mistet den ene,men... det er noe med den mage følelsen da....den er borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du bør få det sjekket? Siden de ikke har kunnet si med sikkerhet at det bare var en? Jeg ville ringt legen imorgen å hørt.. lykke til vidre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal til legen imorgen.Får nok UL og svar innen rimelig kort tid. håper selvsagt på at noe slikt kunne ha vært tilfelle,men tør absolutt ikke å tro eller håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. dette må være en forferdelig vanskelig situasjon...

 

krysser fingrene for at alt er bra, og at det er en igjen der inne om noe har gått galt..:P

 

man må bite seg fast i håpet enkelte ganger..:-)

 

og prøv å la tiden få, og kjenne på om dette er noe du vil om det går galt.. kanskje var det et tegn på at dere skal ha en til?

 

Jeg er og litt sånn, at jeg søker etter en mening med alt, og som regel finner jeg ut at det er det..

 

Lykke,lykke til.

 

skal tenke på deg i morgen.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...