Gå til innhold

Seriøst problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har te seriøst problem med å finne amme-BH, og det er ikke fordi jeg ikke finner store nok BH`er.... finner ikke små nok!

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ammeBH i A-cup?

Kjempetakknemlig for alle tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på cubus vet jeg at de har b..men det blir kanskje stort?tror faktisk ikke jeg har sett a noen steder..men det burde jo finnes!

Skrevet

Det er nok for stort ja! Ingen som tenker på oss med for små pupper, selv om de blir større :)

Syns det burde finnes noen plass.... alternativet er jo å bruke vanlig BH, og det er jo ikke praktisk. Hvertfall ikke midt på vinteren!

Skrevet

nei det blir jo tungvint! men hvis du går i en sånn "ordentlig" undertøys forretning kanskje?(er veldig dyrt i sånne da) eller kanskje det går ann å finne noe på nettet? vet ikke om noen sider men..

Skrevet

Hadde store problemer med å finne stor nok bh i det hele tatt i forrige svangerskap. Måtte innom en spesialforretning for å finne (G-cup). Men gikk veldig greit med helt vanlig bh, selv om det er mer praktisak med amme-bh.

Vet ikke om jeg blir å finne noe amme-bh denne gangen heller. Regner nesten med jeg må opp i F-cup, og nekter å betale mange mange hundre for bare en bh når jeg allikevel må opp i nesten 300,- for en vanlig. Går helt fint med de vanlige også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...