Gå til innhold

Au i navelen min.. :( Er det farlig tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør så vondt når jeg tar på navelen.. Verker også "bak" navelen, og litt nedover mot venstre.. Har vært vondt siden i går.. Tenkt om det er navlestrengen da? Er det farlig kanskje? Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg oxo paa... hender at det strekker skikkelig i navlen liksom, og den blir 0m.. da har jeg oxo problemer med aa stramme magemusklene og klarer hvertfall ikke aa reise meg opp uten hjelp.. heldigvis varer ikke dette saa lenge, noen minutter i strekk kanskje..

Skrevet

Har det også sånn i perioder. trodde først at kanskje det var strekkmerkene som meldte sin ankomst, men det ble ikke noe strekkmerker av dette likevel.. lurer også på hva dette er?

Skrevet

Hmm... jeg er øm hele tiden.. virker som om det er noe som drar i navlesnoren på baksiden.. Ekkel følelse.. Har lest at av og til kan en blir ganske øm ulike områder i magen pga babyen som sparker.. Kanskje det har noe med det å gjøre? Ikke det at jeg har kjent noen spark mot navlen akkurat.. Litt betryggende at det ikke bare er meg som har det slik da..Sikkert ikke noe farlig.. :)

Skrevet

Har d likedan, kjempe øm rund og i navlen, men vet ikke grunnen til d.

Tror ikke d er noe farlig:)

Hva mener du at d kan ha forbindelse med navlesnoren??

Kanskje jeg som er dum men navlesnoren har da ingenting med min navle å gjøre????

Skrevet

Men navlesnoren til babyen er da ikke festet til deres navel. den går fra morkake til babyens navel!!!!! Detet er helt sikekrt ikkenoe farlig. Sikkert kun navelen deres som prsses litt utover, og evt. kan det være at underhuden sprekker litt (dvs. strekkmerker), men farlig er det nok helt sikkert ikke. Jeg har det akkurat likedan, og det hadde jeg i forrige svangerskap også.

Skrevet

Korrekt!! Navlesnorten har ingenting med din navel å gjøre. Din navel er jo bare et "arr" etter hvor din navlesnor satt da du var i magen.

Skrevet

Navlesnoren er ikke festet til mors navle altså, men morkaken :-). Jeg skjønner heller ikke hva dette har med navlesnoren å gjøre. Men har heller ingen ide om hva det kan være. Presser sikkert her og der når man blir større. Trangt om plassen.

Skrevet

Sånn er min navle også noen dager.. Jeg innbiller meg at det er der magehuden strekkes mest, og at det er derfor det er veldig sårt rundt navlen. Har vært kjempesår - noen dager klarer jeg ikke å ta på området rundt engang. Kan det rett og slett være litt "strekkesmerter"?

Skrevet

Hehe.. Må le litt av meg selv..:) Har alltid trodd at navlen laget en ny navlesnor.. Hehe.. Men å nei.. Iiiiiiiiiii.....Strekkmerker?? Håper da ikke det. Den ene puppen er full, hadde håpet at det ikke kom flere steder..:(

Skrevet

hehe bubbe.... ler av deg jeg også:):) Tror jeg har funnet en god løsning:

(etter å ha tenkt en stund:)

Jeg har ikke innover navle lengre, min er nesten helt flat, d regner jeg med er normalt og at dere andre også har d?

Huden som normalt er inni navlen er jo ganske tynn, og nå når den er strukket og går jevnt med magen blir d jo vondt.

Hørtes d fornuftig ut?:)

Skrevet

Hehe.. Ja, kan nok tenkes det:) Har forresten oppdaget noen sprengte blodkar i det området, så noe er nok på gang ja.. Snart kommer strekkisene... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...