Lillegull og spiren Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 HEI VENNEN... jeg skal ha mensen om 4-5 dager,tok en test i dag ,men den var neg..er vell fortidelig å teste,men jeg var så spent..men er ikke så glad nå da.. kan du se hva som dukker opp på meg i dag? er jeg gravid? klem jeg er født 08.04.84. klem
Elastica Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hei vennen:-) Jeg får deg opp som gravid jeg!! Tror nok du er litt tidlig ute med den testen ja... Jeg fikk ikke positiv før godt over en uke etter ikm. Vet jo det er vanskelig å vente da:-) Klem
Lillegull og spiren Skrevet 17. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2006 takk for gode ord,så du mener at testen ikke viser posetiv før en uke etter jeg skal ha mensen?det var jo lenge å vente da.. men jeg får bare vente:) får du opp noe annet i livet mitt om dagen da?
Elastica Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Neida, du må sikkert ikke vente en hel uke - det var no egentlig mer info fra meg da... Men at du tester en dag eller to etter ikm. Får deg inn som litt rastløs og at du grubler mye på alt mulig.. Fikk inn at ryggen er litt bedre, men vet ikke om det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå