Gå til innhold

hjelp!! Jeg blir nervevrak...


klarforbaby

Anbefalte innlegg

har vel ikke grunn til det..men har prøvd så lenge..og nå har det gått i boks! Da kommer det en syk tanke..."hvorfor skal det gå greit?"..har jo angst for alt!Siste mens var 9/8.Tok en cb test 4 dager før ikm(9/9) den var positiv..Var hos gyn.12/9. alt bra sa hun..men ville ta hcg prøve..fikk ikke noe mer svar,den var på 68,så måtte jeg opp i gjen 2 dager etterpå å ta en ny..har ikke fått svar på den.Hun har ikke en gang gitt meg en termin..sukk...Er ikke dårlig,ingen blødninger og kjempe vonde pupper..så det er jo i alle fall ved det normale..Måtte bare ha en utblåsning..Takk ;)

Hvis det er noen som kan gi meg noen svar/tips/beroligende setninger så er jeg takknemlig for det!! :))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hcg prøven tatt 12/9 ble tatt 13 dpo eller? Gjennomittlig hcg nivå er på 59 på 13 dpo, så da er jo ditt veldig fint :) Alt går sikkert kjempefint! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

 

Hvis det er noen trøst så tror jeg de tankene du har rammer de aller fleste som blir gravide. Vi vil jo så gjerne at alt skal gå bra... Og for de aller fleste så gjør det jo det. Mitt råd til deg er å ringe gynekologen din å spør. Fortell henne at du engster deg. Spør og grav om alt du lurer på til du får svar. Og husk at ingen spm er dumme!!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for svar.. nå lettet jeg veldig.. ;) Føler vel jeg er helt på tulletur..men,sånn er det vel med disse horomonene.. :)) Disse legene har det jo så travelt nå til dags..skal ringe på tirsdag å høre om de har fått svar på hcg prøve nr.2 :)

Takk i gjen.nå kan jeg få meg en god natts søvn.. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg kjenner meg så igjen i det du sier, og det tror jeg de fleste også gjør! Å bli gravid er jo på en måte en stor psykisk test! Man er jo heeeelt på tuppa liksom! Jeg for min del er snart 12 uker på vei, og har ikke noen annen test enn de to cb jeg tok, og det faktum at jeg har vært mye dårlig. men da jeg i en uke ikke var noe dårlig, så ble jeg med en gang nervevrak fordi jeg var redd for ha som hadde skjedd, men kvalmen og spyinga kom tilbake! Poenget mitt er at vi ofte går å uroer oss unødveldig, og det er heeeelt sikkert alt bra med deg og spiren din! Det nytter kanskje ikke at jeg sier at du må slappe av, men jeg gjør det likevel!:)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...