lene1984 Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 Stumpet røyken på onsdag.. Har gått veldig greit.. Har jo ein bra grunn nå og motivasjone på topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 Fortsatt lykke til. Har gjordt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 Så flinke dere er! Utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ my precious ¤ Skrevet 17. september 2006 #4 Del Skrevet 17. september 2006 Henger meg på den!!! Dere er kjempe flinke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene1984 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. september 2006 Takk.. dere er så positive og støttende jenter... Er et par venner som kommer med komentarer som " du greier det aldri" og " ja ja... lykke til!! " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 17. september 2006 #6 Del Skrevet 17. september 2006 De hadde ikke jeg kalt venner... Hadde blitt sur som fa... og enda mer motivert til å gi meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 17. september 2006 #7 Del Skrevet 17. september 2006 Gratulerer! Så flinke dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 17. september 2006 #8 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har oxo klart å stumpe røyken... Snart tre uker siden.... Det har vært problemfritt, siden jeg er KVALM. KVALM og atter KVALM........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillet Skrevet 17. september 2006 #9 Del Skrevet 17. september 2006 GRATULERER TIL DERE SOM HAR STUMPET RØYKEN!!!! KJEMPEFLOTT, DERE ER SUPRE!!!! STÅ PÅ!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2006 #10 Del Skrevet 17. september 2006 Gratulerer masse og lykke til. Flink er du ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi med to gutter + spire Skrevet 17. september 2006 #11 Del Skrevet 17. september 2006 Hei! Kjempe bra! Stumpa røyken dagen etter at jeg fant det ut,! Går inn i min 13 uke nå! Synes det gikk veldig lett jeg, har jo som du sier den beste motivasjonen! Bra jobbet Lene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 17. september 2006 #12 Del Skrevet 17. september 2006 Det gjorde jeg med engang jeg fikk vite at jeg var gravid jeg.... Har ikke savnet det heller utrolig nok..Røyket en del år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. september 2006 #13 Del Skrevet 17. september 2006 Det gjorde jeg også forrige søndag, har holdt en uke nå...jippi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 17. september 2006 #14 Del Skrevet 17. september 2006 så flott:-) flinke jenter vi er.. jeg og stumpa røyken samma dagen som jeg fant ut jeg var gravid.. har ikke hatt lyst på det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå