Gå til innhold

Ang onani og vibrering. *kremt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppdaget dusjstrålens herlige magi, den gir meg en orgasme etter 2-3 minutter. Hver gang.

Men er dette også farlig? Gjennom hele svangerskapet? Blir vel litt vibrering det også, på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke uttale meg på vegne av vitenskapen, liksom, men tipper at dette er helt ufarlig.. :-)

Skrevet

Kan ikke forestille meg at den vibrerer nok til at det er skadelig. I så fall sliter jeg som får stadig kortere armer og vanskeligere samboer..;)

Skrevet

Får håpe at det ikke er farlig da! Hi hi.

Skrevet

Det er jo ikke farlig med vibrering utenpå..

Bruker du dusjstrålen inni skjeden da??

Blir vel bare veldig ren da tenker jeg =P

Skrevet

Nei, jeg bruker den ikke inni nei. Bare utenpå. Var usikker på om det var farlig, derfor jeg spurte.

Litt frekk i tonen, synes jeg. Ikke alle som vet alt om dette.

Skrevet

Overhodet ikke meningen å være frekk i tonen!! Tror du må ha misfortått litt! Skjønner godt at man er usikre!

Skrevet

Ikke farlig med orgasme, sa gynekologen på sykehuset, da jeg var innlagt med for tidlige rier. Vi fikk imidlertid samleieforbud, men man kunne jo gjøre så mangt annet, sa han...

Skrevet

I fredagsmagasinet til aftenposten har faktisk en lege kommentert omtrent det du spør om. Han sier at å dusje i skrittet er ikke noe problem, så lenge en ikke spyler inn i skjeden.

Skrevet

Nei, jeg tror nok problemet er selve vibreringen så bare kos deg med dusjen du.. Jeg for min del har ikke fått det der til å funke.....

Skrevet

Hmms.. Nå må jeg bare spørre her.. Hva er det som er FARLIG med vibreringa?! =S

Skrevet

Tror det har noe med morkaka å gjøre og at den evt. kan løsne????? Men er ikke sikker...

Skrevet

Leste det så seint som i forrige uke, men husker ikke akkurat- men det kan vel være med å sette ignag ting før det er modent..

Skrevet

Vi har det fra 1 stk jordmor og 2 stk leger at det overhodet ikke er noen fare med vibrasjon så lenge det ikke er vondt eller på andre måter ubehagelig.

Skrevet

Her er det som står om det her inne på BiM:

Det eneste man skal være forsiktig med er sexleketøy som føres opp i skjeden, for det kan virke stimulerende på mormunnen og sette igang fødselen før tiden. Av samme grunn skal man heller ikke bruke vibrator med vibreringen på langt inne i skjeden. Å stimulere klitoris er imidlertid helt ok

Skrevet

Vil ikke starte en fødsel om du ikke er mode;) Kos deg du !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...