oss2=3,snart 4 Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har litt murring i magen. Hadde det for ei uke siden også... Jeg testet positivt igår, men tenkte jeg skulle teste i morgen tidlig også.. Tror dere det er lurt? Er det vanlig med menslignende murringer i magen og litt stikking i sidene?? Har forresten sure oppstøt, og litt stikking i brystene og kjennes ut som brystvortene er såre... hmm!! Bare lurer litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg ville latt testen ligge, har du fått positiv test i går, så viser nok testen det samme i dag ;0) Ellers er det nok helt normale symptomer på graviditet du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 Helt vanlige symptomer på en graviditet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss2=3,snart 4 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. september 2006 TAKK!! betryggende å høre:) Jeg smiler fra øret til øret! Er sååå glad!! Jeg tar nok en test til, og gleder meg til å se 2 streker:)!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå