Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Jeg er enda i hormonell ubalanse.. og har vært i dårlig humør i snart 4 uker.... Ikke ovenfor barna, kollegaer eller venner, men samboeren.. Skrekk å gru som han må gjennomgå.. Den siste uka har jeg sagt til meg selv: "nå får du f*** meg skjerpe deg" Men det er som om jeg må klatre over den hindringen for at jeg skal bli bra.... Jeg kommer ikke over!! Jeg skjems! Flere?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 kjenner meg igjen der ja!! irritasjonsterskelen ovenfor samboern har vært ekstremt lav. Han har vært tålmodigheten selv, jeg er heldig! Er i uke 20, humøret har vel ikke stabilisert seg så veldig, men jeg er ikke sint og irritert lenger! bare alt mulig annet:) ha ha. Det går sikkert over for deg også!
samboer87 Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 jeg har vært og vet ikke om jeg er sånn enda..stakkar sambo..han er jo bare såå god og snill med meg hele tiden! freser som en katt og aner ikke hvorfor...har en følelse av at jeg har blitt bedre i allefall..har ikke hørt så mye fra ham i allefall om den saken i det siste...håper det er et godt tegn hehe....er i uke 22 nå og føler meg enorm men fant ut at jeg bare hadde lagt på meg 3 kilo=)!!!!så da så..=) kjente de første sparkene utenpå magen i forje uke..eller rettere sagt venninna mi kjente det=) utrolig moro! får håpe sambo får kjenne det snart også...sparkene har blitt bare mer og mer kraftige forje uke og nå så jeg tydelig magen spratt litt ut når han sparket skikkelig!! skikkelig moro hehe...har kjent tydelige spark hver dag de siste ukene og nå er det bare mer og mer..virker som han noen ganger driver med maraton der inne!! hehe...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Godt er det... Det er egentlig utrolig trist.. Jeg har 2 fra før, og dette er hans første, og jeg vet han tenker mye på hva som skjer i magen min. Jeg freser bare han nærmer seg magen, så det har han sluttet med.. Stakkars.. Noen som kan klabbe til meg!?
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 *rekker opp hånda og ser ned i bakken*... er nok en av dere her jeg også..... Synes forferdelig synd på min kjære samboer.... men vi hadde en ordentlig prat sammens i helga da... (vi er heldigvis FLINK til å prate sammen!!! ) og vi skal begge skjerpe oss! For her i gård'n virker det ikke som at det er bare MEG som har blitt hormonell.. hehe.. vi er blitt "like flinke" til å være det!! hehe.. Men det hjelper å ha kommunikasjonen i orden... Lykke til til alle oss hormonelle.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå