Gjest Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Vi skulle egentlig ha fårikål i dag, men på grunn av kvalme som er tilbake orka jeg ikke. Så samboer skulle være snill og diske opp litt middag i dag.. Så han ville imponere med at han huska hvordan jeg lagde hjemmelaga potetstappe og pølse. Potetstappa var kjempegod, men han hadde i forvirringen klart å ha gressløken i pølsevannet... holdt på le meg ihjelp når jeg så det. Snille gode mannen min.. hehe...
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 hehe... ja hva gjør man ikke for sin gravide dame! Ihvertfall godt at de passer på oss! hehe...
Gjest Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Hehe...ja.. ikke sant.. er søt da Hvordan går det med deg, lenge siden jeg har sett deg her og på msn :-)
godiva med 3 gull Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Der fikk jeg meg en god latter, og ble på veldig godt humør, takk for det! kjempe søt da.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 måtte flire her ja,,, så søt mann du har.. Og god fantasi... putte sånt i pølsevannet da gitt,,, *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå