Gå til innhold

Litt flaut, ang onani...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg onanerte i sted, brukte en liten dildo.. da kom det ut en del slim... ikke sånn "kåt" væske, men slim som på en måte ble som en klump i hånda.. som det ikke gikk ann å "smøre" om dere skjønner.. (rødme). Det datt litt på gulvet og det kunne jeg på en måte plukke opp, det gikk lissom ikke utover gulvet.. hmmm noen som skjønner..?

Har ikke opplved dette før.. det var sånn blank/gul aktig farge.. ikke hvit.. Har ikke kynnere eller noen andre vodter heller..

Går over i uke 33 i morgen... noen som har opplevd lignende eller vet hva dette er..

litt flau.. derfor anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det ha vært slimproppen kansje??

har ikke opplevd dette jeg så vanskelig å si noe om det men det hørtes litt ut som detkune være noe sånt.

Skrevet

Jeg tør vedde på at det er slimproppen som gikk.Ikkeno farlig:) Men må bare hive med dette: Å bruke dildo på innsiden kan gjøre at du modnes for tidlig og føder for tidlig, så du burde holde den på utsiden:)

Skrevet

trodde det var vibrator og ikke dildo jeg? har hørt fra andre at det er vibratorer man skal holde på utsiden...

Skrevet

Hei, og tusen takk for svar.. Spesielt ser jeg deg "sweet Amber" under svar på innleggene mine, selv om de noen ganger er helt på jordet:) (det er tilfeldig, men koselig å kjenne igjen nick:)

Kan det være slimproppen, ja ha.... og det er ikke noe tegn på at fødselen nærmer seg de nærmeste ukene det håper jeg... har jo enda 7-8 uker igjen...

Fødte veldig fort sist gang, før terminen og på under 2 timer...

ikke noe dildo på innsiden... men er den noe farligere å ha på innsiden en pi... til samboeren da??

Hovedinnlegger her.

Skrevet

Helt sikkert slimproppen. Men du skal ikke sette igang full speed på dildoen nei..Ellers vil jeg jo tro det er det samme som "vanlig" samleie

Skrevet

Hm..Jo det er vibrator som er ubra å på innsiden, er visst bare meg som ikke tenker på at det eksisterer dildoer uten vibrering..(hva skal man med det lissom...?)

Er her hele dagen for jeg har ikke noe liv, så ikke rart du ser navnet mitt på nesten alt du skriver....;P

Skrevet

Det er ikke sikkert det var slimproppen heller...

jeg har noen ganger hatt veldig tykk utflod slik du beskriver. Føler det samler seg opp der inne og tørker litt for det plutselig kommer ut.

Har begynt å vaske meg innvendig for syns dette er ekkelt...

detaljer: om jeg da tar en finger inn og på en måte skraper ut litt på sidene inni der så kan det komme ut en liten klump med slik konsistens du beskriver.

Fikk beskjed av jordmor at når slimproppen går vil det føles veldig seigt. når du tørker deg på do...at du tørker og tørker og slimet aldri stopper.

Skrevet

Sikkert bare utflod! Slimproppen er som regel mye mer, og mye mer slimete. Ikke klump. Og med blod i.

Skrevet

Jeg tror heller ikke at det var slimproppen som gikk, men en del vanlig utflod som har samlet seg opp der inne... Du kan sikkert slappe av!

Skrevet

Slimproppen trenger ikkje å inneholde blod. Men jeg tror også det kanskje bare er utflod. Du får følge med å se om det kjem meir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...